(D)uuuuh, inderdaad ja... Tis al laat hier, hoor!ehouse schreef:Das niks, het zou wel vreemd zijn geweest mocht die datum nog wel gaan :p

(D)uuuuh, inderdaad ja... Tis al laat hier, hoor!ehouse schreef:Das niks, het zou wel vreemd zijn geweest mocht die datum nog wel gaan :p
Mijn envelop is op weg naar Maleisië. Ik verwacht dat ie nu in Den Bosch zal zijn. Nog een klein stukje dus.Reismeis schreef:Travelator, ik ga zometeen shoppen voor de zuster
WoW! Die zuster heeft maar geluk met zulke lieve forumleden!!Reismeis schreef:Travelator, ik ga zometeen shoppen voor de zuster
Spannende reis voor die envelop! Ben benieuwd hoe lang het duurt!LaosFan schreef:Mijn envelop is op weg naar Maleisië. Ik verwacht dat ie nu in Den Bosch zal zijn. Nog een klein stukje dus.Reismeis schreef:Travelator, ik ga zometeen shoppen voor de zuster
En nog een joepiedepoepie! Die wordt echt wel verwend!!menasil schreef:Ik ga morgen even leuke kaart kopen voor de zusterIk heb namelijk sowieso voor m'n andere hobby nog leuke ansichtkaarten nodig en ben morgen in centrum!
Vandaag is zo'n typische vrijdagmiddag... rustig op het werk qua mensen maar we lveel klussen....
de eerste fysio behandeling heeft al goed zijn werk gedaan.. kan nu iig langer achter elkaar aan mijn scriptie schrijven! Tja fysiek gezien zit het geloof ik dit jaar nog niet mee... maar goed volgende week ziekenhuis voor mijn enkel dus het is een work in progressTravelator schreef:Wat een pechvogel ben jij wat betreft fysieke toestanden (look who's talking)!Globeskater schreef:het enige stomme is dat ik het sinds een paar dagen flink in de rug heb en vannacht dus maar 5 uurtjes geslapen ofzo.. vanochtend toen meteen maar even een fysio gebeld en kan gelukkig vanmiddag al terecht..
Hoe is het nu?
Fijn dat het al iets beter gaat...Globeskater schreef: de eerste fysio behandeling heeft al goed zijn werk gedaan.. kan nu iig langer achter elkaar aan mijn scriptie schrijven! Tja fysiek gezien zit het geloof ik dit jaar nog niet mee... maar goed volgende week ziekenhuis voor mijn enkel dus het is een work in progress![]()
en hoe is het met jouw nu?
Haha toevallig heeft iemand die in het guesthouse werkt zo'n Bzzzzzzzzz, maar die heeft ook net Dengue gehad, dus die zal ze wel niet willen afstaan ^^Reismeis schreef:Oeiii.. Heb je zo'n BZZZZT ding? Een antimugelektrocuteermepper op batterijen? Lief bedoeld natuurlijk, dat hij het licht voor je had aan gedaan, maar niet echt handig.. Heb je al foto's online van Melaka? Je maakt me wel heel nieuwsgierig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten