Laptop mee op reis
Re: Laptop mee op reis
Boekje en een pen? Bestaan die dingen nog dan? Kan er iemand een foto van maken? Wil zoiets antieks weleens zien! 8)
Whaaahaha, ja dat bestaat nog gewoon! En dat is ook wat ik meeneem. Ik pas voor een mini laptop. Er zijn internetcafé's en daar red ik het wel mee. Ik ga niet voor niets op reis
Muziek is voor mij toch wel een levensbehoefte
! Niet voor mij lichaam, wel voor mijn geestje 
Zolang ik mijn muziek, pen en papier en fototoestel maar heb, komt alles goed
Muziek is voor mij toch wel een levensbehoefte

Zolang ik mijn muziek, pen en papier en fototoestel maar heb, komt alles goed
Verdorie en je wilt niet eens wachten op mijn review? 

- bolletjeom
- Reisexpert
ik zit wel te wachten op je review hoor!!! ben heel benieuwd hoe ie in de praktijk bevalt!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Wij zijn van een andere generatie Bolletjebolletjeom schreef:je kunt niet zonder muziek?!?!?oll:
Tuurlijk kan je zonder muziek!!!! het is geen voedsel ofzo...daar kan je echt niet zonder!
het is misschien niet leuk als je zonder muziek komt te zitten maar om nu met alles rekening te houden dat mis kan gaan. mijn mp3 is nog nooit gecrashed...dus waarom zou ie dat onderweg wel doen?
en als je hem kwijt raakt...jammer...pech..maar dan haal je een nieuwe. ofzo....

Toch zou ik lekker doorgaan met het naar huis sturen van volle CDs met foto's...laptop van 400 Euro gejat (en waarschijnlijk verzekerd) is een stuk minder erg dan al je foto's kwijt......
Galerius: kun je dat ding effe een paar keer laten stuiteren? Weten we ook gelijk wat zo'n ding kan hebben

Als er een baby geboren wordt ga je hem/haar ook niet eerst een paar keer laten stuiten om zo er achter te komen wat de pijngrens van de baby is.
oll:
Zal de review maar eens af gaan maken. Alleen ik moet er tijd voor zien te vinden. Kan ik van iemand een emmertje met tijd lenen?

Zal de review maar eens af gaan maken. Alleen ik moet er tijd voor zien te vinden. Kan ik van iemand een emmertje met tijd lenen?
- bolletjeom
- Reisexpert
Galerius, ik heb nu wel een paar uurtjes in de aanbieding!!
zit op mijn werk maar kan niet werken. haha
moet De galerie open houden en aan de site werken maar de sites zijn ofline door een storing bij de provider..dus zit ik in de baas zijn tijd jullie lastig te vallen.
zit op mijn werk maar kan niet werken. haha
moet De galerie open houden en aan de site werken maar de sites zijn ofline door een storing bij de provider..dus zit ik in de baas zijn tijd jullie lastig te vallen.
Gezellig, heb je nog wat leuks te vertellen? 

Wat is dat nou voor een vergelijkingGalerius schreef:Als er een baby geboren wordt ga je hem/haar ook niet eerst een paar keer laten stuiten om zo er achter te komen wat de pijngrens van de baby is.oll:

Maar je kan er wel een leuk truitje voor breien! 8)
- Bijlagen
-
- new09.jpg (87.37 KiB) 473 keer bekeken
Als deze foto in "Rara waar is dit?" geplaatst zou zijn, dan had ik de tube in London gegokt 

- bolletjeom
- Reisexpert
of NY
heeeeeerlijk, mensen die zich zelf zijn!!!!
heeeeeerlijk, mensen die zich zelf zijn!!!!
Zelf ga ik naar Mali , ben nog niet in het bezit van een laptop maar wil er mij een aanschaffen voornamelijk om als opslagmedium te dienen voor mijn digitale beelden en om contact te blijven houden met het thuisfront .
Nu is mijn vraag , in Mali , is daar wel ontvangst en hoe ?
Nu is mijn vraag , in Mali , is daar wel ontvangst en hoe ?
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Hey Noliko,
Leuk ik ga ook naar Mali. Wanneer ga je?
Voor zover ik weet zijn er in Mali ook gewoon internetcafé's en de meesten hebben wel een apart hoekje waar je een netwerkkabel aan je labtob kan aansluiten. Ik zou niet echt rekenen op een draadloos netwerk, aangezien GSM masten er zelfs al een rariteit zijn. Misschien dat je in Bamako en omstreken gelukt hebt maar ik betwijfel het ..
Leuk ik ga ook naar Mali. Wanneer ga je?
Voor zover ik weet zijn er in Mali ook gewoon internetcafé's en de meesten hebben wel een apart hoekje waar je een netwerkkabel aan je labtob kan aansluiten. Ik zou niet echt rekenen op een draadloos netwerk, aangezien GSM masten er zelfs al een rariteit zijn. Misschien dat je in Bamako en omstreken gelukt hebt maar ik betwijfel het ..
- bolletjeom
- Reisexpert
ken Mali niet maar als het ook maar een beetje lijkt op Mozambique, Lesohto of Swaziland dan kan je hem thuis laten. Daar ben je gewoon al blij als er electriciteit is.
gewoon in de schaarse internetcafe's cdtjes branden. al moet ik zeggen dat zelfs dat in voorgenoemde landen niet mee viel.
gewoon in de schaarse internetcafe's cdtjes branden. al moet ik zeggen dat zelfs dat in voorgenoemde landen niet mee viel.