Tikva schreef:Erik schreef:
Sorry hoor...maar met deze dingen zou ik nog veel meer het gevoel krijgen dat ik voor lul zou lopen! Gelukkig...smaken verschillen he

Sjonge jonge het ging om het model niet om te kleurtjes

... Bij deze de "real life" version:
Die teva's waar Rudi nu mee komt zijn ook best wel normaal.
Hehe. Nou ja, voor vrouwen vind ik het nog wel ok, voor mannen echt gay :lol: :lol:
Wat betreft de comments van Jos. Ja, Lowe Alpine's zijn echt goed! Ik heb 10 jaar geleden (!!) een paar van die dingen (denk C, erg stevig en erg zwaar) gekocht. Toen al 370 gulden ofzo (vraag me niet waarom ik me dat nog denk te herinneren

). En als je er af en toe een schoenenpoetser z'n best op laat doen, dan zien ze er ook zo weer als nieuw uit

. In datzelfde jaar ook een Lowe Alpine fleecejack gekocht (een "300" geloof ik, iig de warmste). Ook al zo'n topper! Loop er nog steeds mee! Wel jammer van die 2 brandgaten :-(. Maar ja, als je er alles mee doet, inclusief naar de kroeg, dan kan dat in 10 jaar es een keertje gebeuren natuurlijk :lol: :lol:
Oh ja! Ineens schiet me nog een serieuze tip te binnen! Omdat ik vrij snel last heb van gare/branderige voeten ben ik op zoek gegaan naar spul daarvoor. Dat spul van Gewohl werkt goed! Ik had spul ter voorkoming (alleen gebruik op stevige hikes hoor, Torres del Paine) en ook spul dat ze dagelijks op je voeten kunt smeren.