Verder spaar ik magneten, ook zo lekker origineel

Heb ook wat dingen aan de muur, maskers uit Maleisie, doek van de tempel in Korea, een Chinees spaarvarken, etc
Brochures meenemen van bepaalde dingen vind ik helemaal niet zo raar, ik heb er ook nog een hoop liggenReismeis schreef:Ik heb geen vlaggetjes, touwtjes of andere dingen, maar wel heel veel foto's.. Als ik mijn gang kon gaan, had ik een muur vol met fotolijstjesIk heb trouwens wel een andere rare verzameltik, ik neem van bijzondere, leuke of rare locaties een folder of brochure mee hahaha. Ik heb boven een schoenendoos vol en zo af en toe bekijk ik ze weer eens
In mijn vorige huis had ik een haard en ouderwetse schouw, en daar had ik allemaal lijstjes met portretfoto's van mensen uit verschillende landen. Geweldig!Reismeis schreef:Ik heb geen vlaggetjes, touwtjes of andere dingen, maar wel heel veel foto's.. Als ik mijn gang kon gaan, had ik een muur vol met fotolijstjes
Ik vind het geweldig om mensen te fotograferen. Het is dat ik van mezelf maar 16 foto's per categorie op mijn website mag plaatsen, maar hier een kleine impressie: http://www.fotoof.nl/main.php?mode=album&id=2.Reismeis schreef: Jenny, dat is ook leuk, allemaal portretfoto's! Sommige gezichten vertellen een heel verhaal, vind je ook niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast