wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
bolletjeom
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door bolletjeom »

tja, wat je niet mag missen. De kerk met de houten toren is wel mooi. verder is het gewoon best leuk slenteren.
En je moet, als je geld wilt besparen, voor een typische zweedse lunch gaan. als je dit rond 14.00 doet hoef je 's avonds niet meer te eten 8-)
Oslo is echt geen ruk aan dus Stockholm kan alleen maar beter :Y
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik wil nog steeds een keer naar Stockholm in de winter. is er deze winter niet van gekomen....

ik ga over twee weken weer een nachtje naar Zeeland (Hemelvaart). Slapen waarschijnlijk in Zierikzee.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Vorige keer dat ik in Azië en Nieuw-Zeeland was had ik het gevoel dat ik bij terugkeer heel veel dingen in Europa zou gaan bekijken. Nog steeds heb ik heel veel dingen in Europa die ik erg graag eens zou zien maar dat gaat allemaal nog niet helemaal lukken (IJsland, Noorwegen, Zweden, Faroer Eilanden, Ierland, Zwitserland, Moldavië, Oekraïne etc. wil ik allemaal heel graag, nog eens of voor de eerste keer, bezoeken). In Azië staan Myanmar en Bangladesh hoog op de lijst.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
stien vdh
Vakantieganger

Bericht door stien vdh »

Stockholm is inderdaad heel mooi. Overweeg zeker om een fietsje te huren bij de toeristische dienst. Ik geloof voor 3 dagen 25 euro, en je gaat blij zijn dat je de grote afstanden tussen de verschillende stadsdelen zo kan overbruggen!
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Zit nog te twijfelen om een mooie reis te maken naar Nicaragua of Sri Lanka... moeilijk..
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Michelle89 schreef:Zit nog te twijfelen om een mooie reis te maken naar Nicaragua of Sri Lanka... moeilijk..
Twijfel je tussen de bestemmingen of om er naar toe te gaan?
bolletjeom
Reisexpert

ik ben in beide landen geweest afgelopen jaar. Vertel me wat je zoekt in een land en ik zal je vertellen wat ik denk dat je het leukste gaat vinden 8-)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Zeker niet dé volgende bestemming, maar wel de eerste 'nieuwe' bestemming....

Vandaag een beetje uitgezocht wat ik in de Filipijnen wil gaan doen. Het wordt ruim een week Luzon, een week Negros, en nog een aantal dagen Bohol. De eerste week zal het aardig wat bussen zijn, maar daarna zit ik ongveer een week op de zelfde plek. En dat is soms ook lekker.
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Erik schreef:
Michelle89 schreef:Zit nog te twijfelen om een mooie reis te maken naar Nicaragua of Sri Lanka... moeilijk..
Twijfel je tussen de bestemmingen of om er naar toe te gaan?
Tussen de bestemmingen. Maar ik kan pas gaan als ik een beetje geld heb en ik wil dit jaar toch wel samen met iemand gaan. Dus nog even een buddie zoeken. :P
bolletjeom schreef:ik ben in beide landen geweest afgelopen jaar. Vertel me wat je zoekt in een land en ik zal je vertellen wat ik denk dat je het leukste gaat vinden 8-)
Poeeh lastig..Ik houd van mooie, diverse natuur en veel wildlife. Ik zoek wel een beetje vriendelijke cultuur, geen opdringerige verkopers of massatoerisme waar je als toerist half wordt uitgebuit. Dus iets puurs zeg maar (lekker zweverig). Ik vind het belangrijk om ook een beetje af te wisselen, dagtrips met een ochtendtje shoppen (lekker rondneuzen in aparte winkeltjes) en middaagje strand. Soms een leuke stad ertussen door. Hotels vind ik niet echt leuk om te zitten, liever aparte bamboehutjes, mooie lodges en weet ik veel wat voor aparte dingen.Ik houd van leuke, avontuurlijke excursies waar ik veel van de natuur en cultuur wil zien. Verder natuurlijk mooi weer. *) Vliegafstand maakt me niet echt uit, ook niet de prijs ofzo en dan wil ik ongeveer 2/3 weken gaan. Het liefst rond oktober/november/begin december..

Succes met adviseren! O-)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik zou even een apart draadje maken. Is wat duidelijker ;)
bolletjeom
Reisexpert

@ michelle, Je vraag heeft een eigen plek gekregen:
nicaragua-sri-lanka-t23242.html

@ Jenny, Als jij je gaat zitten verdiepen in de fillipijnen ipv je studie dan gaan we je niet zien volgende week op de ATG dag, Foei ~O>
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef: @ Jenny, Als jij je gaat zitten verdiepen in de fillipijnen ipv je studie dan gaan we je niet zien volgende week op de ATG dag, Foei ~O>
Klopt. Ik ben net een van mijn leerlingen. Mevrouw ik kan écht niet meer...

O ja, verschil is dat een lln dat na een half uur al zegt, terwijl ik deze 'vakantie' toch zeker 70 uur gewerkt/geleerd heb. En ineens is de batterij leeg.

Vanmorgen van mijn pa het advies gekregen om vrij te nemen en te gaan duiken en later af te studeren. vaders hebben soms gewoon gelijk, maar dat geef ik ze niet altijd. Ben nu hard aan het leren. Kijken wat er te redden valt.

De man met de hamer zal komen. Ik denk dat ik na volgende week aan een verkate wibterslaap begin. In ieder geval zal ik het rustiger aan (moeten) doen.
Evelien1983
Wereldreiziger

Bericht door Evelien1983 »

Ik ben heel hard aan het twijfelen of ik ga interrailen deze zomer.

Bijna afgestudeerd, na de zomer gelijk een baan *O*
Superleuk, maar helaas te weinig tijd om ver te backpacken, dus denk dat het wat dichter bij huis wordt.
Na de aflevering van 3 op reis afgelopen zondag ben ik super enthousiast over treinreizen, dus denk dat zoiets wel leuk is voor 3 weekjes.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ Evelien, ik heb heerlijke herinneringen aan mijn interrail en kan het zeker aanraden dus zou zeggen doen!

Ik heb net even een weekendje den haag/leiden geregeld en vertrek vrijdag.. vrijdag avond een cs dinner and houseconcert, dan zaterdag een cs boottocht en 's avonds blijf ik bij een vriendin slapen van wie ik het nieuwe huisje nog niet gezien heb dus heb er zin in, lekker goedkoop een weekend weg en zo veel dingen kunnen combineren!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Evelien, ik heb alleen maar leuke dingen gehoord en gelezen over interrailen!

Globeskater, leuke vooruitzichten, geniet ervan!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Plaats reactie