En je moet, als je geld wilt besparen, voor een typische zweedse lunch gaan. als je dit rond 14.00 doet hoef je 's avonds niet meer te eten

Oslo is echt geen ruk aan dus Stockholm kan alleen maar beter

Twijfel je tussen de bestemmingen of om er naar toe te gaan?Michelle89 schreef:Zit nog te twijfelen om een mooie reis te maken naar Nicaragua of Sri Lanka... moeilijk..
Tussen de bestemmingen. Maar ik kan pas gaan als ik een beetje geld heb en ik wil dit jaar toch wel samen met iemand gaan. Dus nog even een buddie zoeken.Erik schreef:Twijfel je tussen de bestemmingen of om er naar toe te gaan?Michelle89 schreef:Zit nog te twijfelen om een mooie reis te maken naar Nicaragua of Sri Lanka... moeilijk..
Poeeh lastig..Ik houd van mooie, diverse natuur en veel wildlife. Ik zoek wel een beetje vriendelijke cultuur, geen opdringerige verkopers of massatoerisme waar je als toerist half wordt uitgebuit. Dus iets puurs zeg maar (lekker zweverig). Ik vind het belangrijk om ook een beetje af te wisselen, dagtrips met een ochtendtje shoppen (lekker rondneuzen in aparte winkeltjes) en middaagje strand. Soms een leuke stad ertussen door. Hotels vind ik niet echt leuk om te zitten, liever aparte bamboehutjes, mooie lodges en weet ik veel wat voor aparte dingen.Ik houd van leuke, avontuurlijke excursies waar ik veel van de natuur en cultuur wil zien. Verder natuurlijk mooi weer.bolletjeom schreef:ik ben in beide landen geweest afgelopen jaar. Vertel me wat je zoekt in een land en ik zal je vertellen wat ik denk dat je het leukste gaat vinden
Klopt. Ik ben net een van mijn leerlingen. Mevrouw ik kan écht niet meer...bolletjeom schreef: @ Jenny, Als jij je gaat zitten verdiepen in de fillipijnen ipv je studie dan gaan we je niet zien volgende week op de ATG dag, Foei ~O>
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten