Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Yvonnetje »

Vond de foto zelf ook hilarisch! ;)

Voor iedereen die Bevrijdingsdag gaat vieren: veel plezier!

Dit weekend ga ik hard aan de slag met m'n Chinese huiswerk, loop gigantisch achter...
Verder misschien naar de tombs en de campus op met een kleedje, boek, wat lekkers en dan lekker in de zon!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Yvonnetje, studeer se (in de zon, op een kleedje, met wat lekkers.. hoe vervelend.. ;) )!

Jenny, dan maar even flink de sokken erin zetten!

Menasil, dat zijn leuke dingen om tegen te komen als je aan het opruimen bent :)
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

LaosFan schreef:
menasil schreef:Hahaha Yvonne, geniale foto!!
Jenny, heel veel succes met de studie!! Hoop dat het op een of andere manier toch nog gaat lukken allemaal!

Ik ben net tijdens het opruimen weer twee kortingsbonnen tegengekomen van een hotel in Doetinchem. Als de nacompetitie gespeeld gaat worden, heb ik iig een goedkopere slaapplek ;)
Ik hoop dat jullie de nacompetitie halen! Dat zou betekenen dat wij winnen...
Je begrijpt dat ik heel erg voor PSV ben _O- PSV heeft gelukkig nog iets om voor te spelen.
Excelsior mag alles doen behalve winnen. Als Excelsior gelijk speelt en Graafschap verliest, dan zijn we nog safe.
Ik hoop ook dat Go Ahead Eagles doorgaat. Dan kan ik namelijk makkelijk aan kaartjes komen. Bij Den Bosch geldt een beleid dat je alleen kaartje mag kopen met paspoort uit de regio :?

Vannacht slecht geslapen dus langer in mijn bed gebleven... wilde ik net mijn krantje pakken is die niet bezorgd.... Bracht me op de herinnering dat ik hem sowieso nog wilde opzeggen. Abbo verloopt pas eind september maar ja nu denk ik eraan, straks niet meer ;) Ze zullen wel denken... heeft 1 bezorgklacht en 1 opzegging in 2 minuten tijd gestuurd hahahhaha (gelukkig is het opzeggen een totaal andere reden, de krant wordt te duur voor mij zodra mijn huidige abbonnement verloopt)

Ook ik ben trouwens dingen op marktplaats aan het zetten. Ik vond een tankini in mijn kast, keurig nog ingepakt en die pastte ik dus niet. Was zo'n extra kadootje bij een bestelling bij een webwinkel maar ja het zou een M zijn en toen kreeg ik een S? :'( Meteen al iemand die de maten wil weten.....kom ik tot de conclusie dat ik geen meetlint heb... die maar zo meteen halen, komt altijd van pas :)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Menasil, woon je toevallig vlakbij een Ikea? Kun je gratis een meetlint ophalen :P Succes met de verkoop trouwens, zou leuk zijn als je alles lekker vlot kunt verkopen. Het is erg wisselend met marktplaats, de ene keer ben je je spullen in no time kwijt, de andere keer moet je je advertentie drie keer verlengen :?
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Het zijn 3 kleine dingetjes die ik gratis heb gekregen dus hoef er ook niet veel voor te hebben... zou leuk zijn als ik er nog iets voor krijg...Maar het ligt hier maar te liggen. Ik woon helaas niet dicht bij Ikea maar had al gezien dat hema goedkope meetlinten heeft :) Misschien kom ik tijdens opruimbuien nog wel andere spulletjes tegen ;)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

de praxis heeft ook gratis meetlinten.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Zonet post van onze zorgverzekeraar gekregen, blijkbaar heb ik mijn eigen risico alweer helemaal opgemaakt :P Of ik even 220 euro wil overmaken. Ja hoor, natuurlijk! Maar stiekem baal ik wel, daar hadden we best veel leuke dingen mee kunnen doen. Om nog maar te zwijgen over volgend jaar, dan gaat het eigen risico omhoog naar 400 euro. Daar kun je nóg meer leuke dingen mee doen! Maar goed. Gelukkig krijgen we wel 15 hele euro's terug van Vitens *O* ;)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik vond bij de hema een hele goedkope lineaal... dus dacht, dat doe ik wel ;)

Och, hou op over eigenrisico, das misschien wel leuke discussie voor ons "toekomst topic" met alle onzekerheden ;)
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Zojuist, eindelijk, een ticket geboekt voor deze zomer!!

29 juli vliegen we vanaf Shenyang naar Parijs. Paar dagen Parijs, dan een paar dagen in een nog nader te bepalen Belgische stad {suggesties, iemand?}, en dan naar Nederland! Zie ik na een jaar m'n ouders, broertje, overige familie en vrienden weer! En kan ik eindelijk m'n vriend voorstellen aan een aantal mensen.

1 september een bruiloft en op 3 september terug vanaf Parijs.

Nog maar 86 dagen {ongeveer}!! *O*
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Brugge vind ik erg leuk. Gent is ook leuk.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik had net even een uitstapje naar het wereldwijzerforum.....ohhh gruwel. :r Ik wist na een tijdje niet meer hoe ik zo snel mogelijk moest af sluiten om weer naar dit veilige plekje terug te keren. Wat is daar toch een berg reclame!! Je denkt aan de topictitel te zien dat er een boeiende vraag achter hangt en dan is het wéér een bedrijf dat zichzelf verkoopt. Echt super irritant! Om maar niet te spreken van 7 hoofdstukken per land met soms de zelfde titel.

Lang leve ATG *O*
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Menasil: mocht je iemand nodig hebben die kaartjes wil regelen dan lees ik het wel.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Gisteren schoot het helemaal niet op met werken en studeren. Kon me totaal niet concentreren. Hopen dat het vandaag beter gaat....
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik ben inmiddels weer een week in Nederland,..

alle onderzoeken mbt mijn gezondheid zijn in gang gezet en ben inmiddels ook weer naar mijn appartementje verhuisd..

vind het hier wel ontzettend koud en zit nu ook lekker tegen de verwarming aan ;)

Vanaf morgen begint het harde werken om mijn studie af te ronden.. zit nu op visite te wachten dus denk dat ik al even met studeren begin ;)

Fijne zondag nog allemaal!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Succes met je onderzoeken en welkom thuis!

Vanavond een avondje vrij :) Zo lekker bij een vriend eten, en misschien nog wat plannen maken voor vakantie.

Ik heb zojuist voor een klant foto's van kabelgoten bewerkt (die had ik eerder deze week gemaakt). Geloof het of niet, het was echt een leuke opdracht! En eigenlijk is het nog best uitdagend om 'spannende' foto's te maken van iets simpels als een kabelgoot.
Plaats reactie