LaosFan schreef:menasil schreef:Hahaha Yvonne, geniale foto!!
Jenny, heel veel succes met de studie!! Hoop dat het op een of andere manier toch nog gaat lukken allemaal!
Ik ben net tijdens het opruimen weer twee kortingsbonnen tegengekomen van een hotel in Doetinchem. Als de nacompetitie gespeeld gaat worden, heb ik iig een goedkopere slaapplek

Ik hoop dat jullie de nacompetitie halen! Dat zou betekenen dat wij winnen...
Je begrijpt dat ik heel erg voor PSV ben

PSV heeft gelukkig nog iets om voor te spelen.
Excelsior mag alles doen behalve winnen. Als Excelsior gelijk speelt en Graafschap verliest, dan zijn we nog safe.
Ik hoop ook dat Go Ahead Eagles doorgaat. Dan kan ik namelijk makkelijk aan kaartjes komen. Bij Den Bosch geldt een beleid dat je alleen kaartje mag kopen met paspoort uit de regio
Vannacht slecht geslapen dus langer in mijn bed gebleven... wilde ik net mijn krantje pakken is die niet bezorgd.... Bracht me op de herinnering dat ik hem sowieso nog wilde opzeggen. Abbo verloopt pas eind september maar ja nu denk ik eraan, straks niet meer

Ze zullen wel denken... heeft 1 bezorgklacht en 1 opzegging in 2 minuten tijd gestuurd hahahhaha (gelukkig is het opzeggen een totaal andere reden, de krant wordt te duur voor mij zodra mijn huidige abbonnement verloopt)
Ook ik ben trouwens dingen op marktplaats aan het zetten. Ik vond een tankini in mijn kast, keurig nog ingepakt en die pastte ik dus niet. Was zo'n extra kadootje bij een bestelling bij een webwinkel maar ja het zou een M zijn en toen kreeg ik een S?

Meteen al iemand die de maten wil weten.....kom ik tot de conclusie dat ik geen meetlint heb... die maar zo meteen halen, komt altijd van pas