Hoeveel mee te nemen?

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
Erik
Site Admin

Re: Hoeveel mee te nemen?

Bericht door Erik »

Ze hebben sinds kort een nieuwe pas, werkt die ook niet?
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Die je verticaal ook makkelijk kunt lezen? ik zie het wel als ik in Laos ben. Eventueel open ik nog een rekening ergens.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
tisa
Reiziger
Contacteer:

Bericht door tisa »

Wij nemen altijd zo weinig mogelijk cash mee en verdelen dat altijd onder ons twee zodat je eens je beroofd bent niet alles kwijt bent (één keer meegemaakt in Mexico, NOOIT meer). Ter plaatse pinnen we dan met Visa. Akkoord je moet er op betalen maar altijd een kluisje ofzo huren kost ook geld en daarbij ik betaal graag enkele euro's voor mijn veiligheid. Let wel op want je moet altijd een minimum kost betalen met Visa. Wij moeten 1% betalen op het opgenomen bedrag met een minimum van 5 euro, dus je zorgt ervoor dat je altijd minimum 500 euro pint.
“The traveler sees what he sees, the tourist sees what he has come to see.” ~ G. K. Chesterton
Plaats reactie