Reis horror verhalen
Re: Reis horror verhalen
Niet zo'n mooie ervaringen. Ik heb wat dat betreft geluk gehad. Nooit zoiets mee gemaakt gelukkig.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Travelator!! Wat eng allemaal!!
En nu heb ik gewoon de wegenkaart in beheer
Maar nee, geen vreselijke dingen zoals ik hier voorbij zie komen. Gelukkig. Het engste wat ik ooit heb meegemaakt, bedacht ik me vanmiddag, was het bezoek aan een grot in Noorwegen. Maar om nou te zeggen dat dat onder de noemer 'horror verhaal' valt, neuh, dat nou ook weer niet.

Ahahahaha, dat wel, maar ook daar moet je de humor van in kunnen zien. Gewoon denken: 'Ach, komen we hier ook eens'Erik schreef:Nooit grandioos verdwaald toen R kaart aan het lezen was?

Maar nee, geen vreselijke dingen zoals ik hier voorbij zie komen. Gelukkig. Het engste wat ik ooit heb meegemaakt, bedacht ik me vanmiddag, was het bezoek aan een grot in Noorwegen. Maar om nou te zeggen dat dat onder de noemer 'horror verhaal' valt, neuh, dat nou ook weer niet.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Deze reis voor het eerst een aanrijding mee gemaakt maar dat is vooral heel erg schrikken.. ik zat achterop de scooter van mijn CS host en zij bracht mij naar station.. het verkeer was nogal chaotisch en wij moesten beetje uitwijken voor een andere auto of scooter ofzow.. alleen mijn host had de auto achter ons niet gezien en zo worden wij van achteren aangereden en tuimel ik over haar heen.. gelukkig zijn wij er beiden met alleen wat kneuzingen af gekomen en waren de mensen in de auto ook erg lief en geschrokken.. geloof ook niet dat het qua schrik bij hun hielp dat er een westers meisje op straat lag