Wat ik me wel afvraag, en misschien is dit wel een heel erg domme vraag

Het ligt aan het totaal plaatje. Ik zelf ben wel eens vanaf Duitsland gevlogen, maar toen kon ik voor 230 euro retour naar Moskou vliegen en vanaf Schiphol was het destijds meer dan het dubbele... Ja dan loont het. Maar bij Groningen vraag ik mij af of het zoveel gaat schelen? Ik moet natuurlijk 2x een enkele treinreis betalen vanaf Den Haag, wellicht ook nog zonder korting en dan tikt het behoorlijk aanMarije schreef: @Menasil: Ja als je zo ver woont komt je idd misschien niet zo snel naar Eelde. Maar toch denk ik dat dit misschien ook wél mensen die verderweg wonen zou kunnen trekken. Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die ivm veel goedkopere vliegtickets naar vliegvelden in Duitsland reizen of naar Eindhoven (dat laatste heb ik ook wel eens gedaan vanuit Groningen). Dus als er in Groningen ook goedkope vluchten van prijsvechters bij komen, waarom zouden ze dan niet naar Groningen komen? Als je een beetje googlet vind je echter ook heel veel negatieve reacties....
Ja dit vragen inderdaad heel veel mensen zich af en ik eigenlijk ook wel. We zullen zien!Erik schreef:Vraag me af hoe rendabel dat kan zijn, gezien het feit dat er relatief weinig mensen wonen die (gemiddel) ook niet zo veel op reis lijken te gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten