Tickets Thailand januari 2013

chanti1982
» 08 jun 2012 12:04
Beste Medereizigers,
Ik ben alvast op zoek naar tickets Thailand voor in janauri. Ik weet het duurt nog even maar mijn ervaring is dat het goed is om vroeg van tevoren op zoek te gaan naar tickets. Eerder heb ik wel eens een retour naar Thailand geboekt voor 390 euro p.p. (wel met tussenstops). Nu kom ik niet verder dan tickets rond de 700 of 800 euro. Wat zijn jullie ervaringen? Ligt dit aan de hogere brandstofprijzen. Ben al een tijdje aan het zoeken maar mogelijk zie ik wat over het hoofd.
Hoor het graag terug!

Groetjes
Chantal
Tikva
Reisexpert
» 08 jun 2012 14:22
Prijzen liggen nu sowieso hoger dan een paar jaar terug. Je bent ook wat te vroeg meestal zijn er in het najaar nog wel acties waarmee je begin volgend jaar goedkoop op reis kunt.
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
» 10 jun 2012 10:46
Ik denk dat je inderdaad iets te vroeg bent voor de goedkope tickets. Als je slim bent meld je je nu aan voor de nieuwsbrief bij een aantal potentiele airliners. Ik denk hierbij aan Turkish, Finnair, Emirates en Etihad. Evt ook aanmelden voor de nieuwsbrief van tix. Waarschijnlijk is je ticket in september, oktober het voordeligst. Denk er aan dat de eerste 2 weken van het nieuwe jaar hoogseizoen zijn en de prijzen dan dus hoog zijn

Gerelateerde onderwerpen

In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten