Nah, wilde geen bezoekers afschrikken van een foto met mijn reisbaardbolletjeom schreef:jammer jammer....bang voor gezichtsverlies, dexter?
Reisfoto's
Re: Reisfoto's
- bolletjeom
- Reisexpert
eva nerp
de meeste van ons kennen de oprichter van deze site als Erik...maar met ErikB erbij kwam er steeds meer verwarring dus zijn we erp steeds vaker bij zijn officiele naam gaan noemen.
de meeste van ons kennen de oprichter van deze site als Erik...maar met ErikB erbij kwam er steeds meer verwarring dus zijn we erp steeds vaker bij zijn officiele naam gaan noemen.
ja !Dexter schreef:[quote="bolletjeomOhja, was ik de enige die dacht dat eva-nerp een vrouw was? Blijkbaar evan-erp? Erp?
ErikB had mijn voornaam al in gebruik
Ah, kijk eens aanbolletjeom schreef:eva nerp![]()
- bolletjeom
- Reisexpert
Doe nou niet.... Voor dat je het weet krijgt die arme Erik Dexter en ErikB over zich heen! 
Eva, Eva, Eva, haha! Om niet al te flauw te doen, ook foto van mij. Zonnebril, is omdat ik altijd heel raar kijk op foto's. Ik ben een knappe vent, maar dat zie je nooit op foto's
. Wel kut dat die terugtrekkende haarlijn m'n leeftijd een beetje verraadt 
Laatst gewijzigd door El Niño op 31 jul 2009 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zal sportief zijn. Omdat "van" een tussenvoegsel is maak ik er EvA vanJenny schreef:Doe nou niet.... Voor dat je het weet krijgt die arme Erik Dexter en ErikB over zich heen!
-
patricia
- Wereldreiziger
sorry voor de slechte foto's maar ik moet met men mobieltje foto's nemen van mijn vakantiefoto's anders krijgik ze niet geplaatst
Op het strand in kenia
Ontbijt in Agra
Op het strand in kenia
Ontbijt in Agra
- jmksprangers
- Reisexpert
- Contacteer:
ghe ghe, ik vind die eva wel een goeie
. Zo zie je maar dat z'n bijeenkomst met backpackers af en toe best nuttig is 
Jullie komen toch ook (effe off-topic)?
Bij deze ook van mij wat foto's:
Great Ocean Road australie:

Snorkelen in Thailand:

Aussie BBQ in the Outback:

Jullie komen toch ook (effe off-topic)?
Bij deze ook van mij wat foto's:
Great Ocean Road australie:

Snorkelen in Thailand:

Aussie BBQ in the Outback:

Jammer dat ik er niet ben (was?) tijdens de ATG3 meeting, ik zou jouw schoonheid graag met eigen ogen willen aanschouwen >:)ErikB schreef:Ik ben een knappe vent, maar dat zie je nooit op foto's.
Het was een grapje he....je zag deJenny schreef:Jammer dat ik er niet ben (was?) tijdens de ATG3 meeting, ik zou jouw schoonheid graag met eigen ogen willen aanschouwen >:)ErikB schreef:Ik ben een knappe vent, maar dat zie je nooit op foto's.
Die hond is iig aaibaarder dan jij ~O>
Dit zijn wij!

HDR, waar ik het in "Fototoestel" post over had.

HDR, waar ik het in "Fototoestel" post over had.