Hallo allemaal, ik doe voor mijn profielwerkstuk een onderzoekje over mensen die voor lange tijd op reis gaan. Ik hoop dat jullie een paar vragen voor mij willen beantwoorden voor het onderzoek.
Wat ik zou willen weten:
1 In welke leeftijdsgroep val(t) je/u?
12 t/m 18, 19 t/m 25, anders
2 Wat voor onderwijs volg(t) je/u?
Voortgezet onderwijs, vervolgopleiding, al klaar met voortgezet onderwijs en/of vervolgopleiding
3 Ben(t) je/u van plan om/ben je al gegaan na het voortgezet onderwijs/vervolgopleiding naar het buitenland te gaan? En wat is je motivatie?
4 Zo ja, naar welk land ben(t) je/u gegaan en waarom dit land?
5 Wat heb je in dat land gedaan?
werken, opleiding, backpacken, vrijwilligerswerk, anders?
6 Hoe lang wil je blijven/ben je geweest?
korter dan 2 maanden, 2 maanden tot een half jaar, half jaar tot 1 jaar, langer dan 1 jaar
Het is maar een heel kort onderzoekje en ik hoop dat dat jullie bereid zijn om mij hiermee te helpen. Alvast heel erg bedankt.
Groetjes, Marieke
Wat ik zou willen weten:
1 In welke leeftijdsgroep val(t) je/u?
12 t/m 18, 19 t/m 25, anders
2 Wat voor onderwijs volg(t) je/u?
Voortgezet onderwijs, vervolgopleiding, al klaar met voortgezet onderwijs en/of vervolgopleiding
3 Ben(t) je/u van plan om/ben je al gegaan na het voortgezet onderwijs/vervolgopleiding naar het buitenland te gaan? En wat is je motivatie?
4 Zo ja, naar welk land ben(t) je/u gegaan en waarom dit land?
5 Wat heb je in dat land gedaan?
werken, opleiding, backpacken, vrijwilligerswerk, anders?
6 Hoe lang wil je blijven/ben je geweest?
korter dan 2 maanden, 2 maanden tot een half jaar, half jaar tot 1 jaar, langer dan 1 jaar
Het is maar een heel kort onderzoekje en ik hoop dat dat jullie bereid zijn om mij hiermee te helpen. Alvast heel erg bedankt.
Groetjes, Marieke