@bolletje:
wijzelf zijn er enkele keren mee weggeweest.
t hangt af van het pakket dat je boekt of de hotelketen die je gebruikt.
In het geval van Sandton hotel kan je op de website tot 5 dagen op voorhand zien of er nog plaats is om te reserveren. Dit is echter slechts zo wanneer je de bon reeds tot je beschikking hebt.
Concreet:
1x overnachting in Antwerpen. Was geen probleem want alle data dat we wilden gaan waren altijd gewoon vrij. 5 dagen of voorhand zichtbaar.(sandton)
1 x een pakket 3 overnachtingen voor de Moezelstreek: Op voorhand een mail gestuurd met enkele dagen die we wilden gaan. Direct antwoord en een van die data mogen kiezen (sandton)
1x zijn vrienden van ons gegaan naar Brussel (Sandton hotel); ok.
Deze week gaan we naar het Sandton hotel in Antwerpen. De bon in mei gekocht en is geldig tot 1 september.
De periode juli/augustus was echter steeds regelmatig volzet op de dagen die wij wilden gaan en ook op het werk was het druk.
de week van 20 augustus een mail gestuurd en uitgelegd dat we deze bon nog steeds in ons bezit hadden omwille van drukte van boekingen en wij daarom hem nog niet hadden kunnen gebruiken. De periode die wij wilden gaan was ook altijd vol... Daarop kwamen ze over de brug met het feit dat we dan in alle sandton hotels mochten boeken ondanks het feit dat onze bon echter geldig was voor antwerpen.
Hierop een mail gestuurd en gezegd dat we zowieso een datum die zei voorop stelden: 26 augustus niet konden omdat we een week op reis waren en pas na 1 september terug kwamen. Een datum doorgegeven en gekeken of deze eventueel mits meerprijs na 1 september kon geboekt worden. Mail terug dat ze graag een uitzondering maakten en dat we de datum die wij wilden, deze week ergens, konden gaan.
Wijzelf hebben tot nu toe enkel gebruik gemaakt van acties van het sandton hotel. Hier zeer tevreden over, nette hotels en ontbijt dat lekker is.
De website hotelkamerveiling zelf ook niet over te klagen. 1x bericht gehad dat we niet betaald hadden,ondanks het feit dat dit wel zo was. Rekeningnummer en datum van overschrijving doorgegeven en direct mail terug met excuses voor het ongemak en dat we inderdaad betaald hadden.
1x hebben we echter iets geboekt voor Delft en blijkbaar moet ik er over gekeken hebben ofzo, want op de voucher stond vermeldt dat we verplicht zijn om het ontbijt in het hotel te nuttigen. ter betaling dus.
Wel klote,want dat kost 15 euro pp. Ga ik niet betalen hoor, dus dat word een cadeautje voor iemand anders. π
Dat is het enige addertje onder het gras dat ik tot nu toe heb kunnen vinden.
Voor de rest allemaal eerlijk lijkt me.