medicatie bewaren
-
- Reisexpert
medicatie bewaren
hey,
we willen een klein reisapotheekje meenemen... normaal gezien zijn veel pilletjes in hun verpakking reeds na enkele weken doorgedrukt bij ons... nu gaat alles dus met voor en jaartje.
Hebben jullie tips om medicatie te beschermen tegen vochtigheid en het heen en weer gesleur met tassen??
Opbergsystemen?? We hadden gedacht om zo'n korreltjes zoals je in nieuwe schoenen ed. vindt erbij te steken om ze te beschermen tegen vocht. andere tips ook welkom
groeten ellen
we willen een klein reisapotheekje meenemen... normaal gezien zijn veel pilletjes in hun verpakking reeds na enkele weken doorgedrukt bij ons... nu gaat alles dus met voor en jaartje.
Hebben jullie tips om medicatie te beschermen tegen vochtigheid en het heen en weer gesleur met tassen??
Opbergsystemen?? We hadden gedacht om zo'n korreltjes zoals je in nieuwe schoenen ed. vindt erbij te steken om ze te beschermen tegen vocht. andere tips ook welkom
groeten ellen
Re: medicatie bewaren
Ik stop zelf de pillen in zo'n plastic doosje waar "vroeger" de fotorolletjes in zaten.
Bezoek ook eens mijn website:
http://www.dutchbackpacker.nl
http://www.dutchbackpacker.nl
- bolletjeom
- Reisexpert
heb het ook al in een ander topic over gehad. ik had hier ooit foto''s geplaatst hoe ik ze mee neem.
ik neem dus bijna niets meer mee. Ik koop bij als ik het nodig heb. Oa omdat ze altijd eerder door de strip heenkomen dan ik ze nodig heb.
ik neem van alles een half stripje mee. 6 paracetamol, 6 anti diaree, 6 pro diaree, 6 anti alergie etc.
dit stop ik allemaal in een ziplock/diepvries zakje
veel pillen, zoals malaria medicatie. stop ik in een harde brillenkoker.
ik neem dus bijna niets meer mee. Ik koop bij als ik het nodig heb. Oa omdat ze altijd eerder door de strip heenkomen dan ik ze nodig heb.
ik neem van alles een half stripje mee. 6 paracetamol, 6 anti diaree, 6 pro diaree, 6 anti alergie etc.
dit stop ik allemaal in een ziplock/diepvries zakje
veel pillen, zoals malaria medicatie. stop ik in een harde brillenkoker.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik heb nu bij de apotheek een doosje gehaald van ibuprofen, paracetamol en loperamide die zitten in een klein plastic doosje met een schuifje bovenop en daarmee kan je ook er 1 pilletje tegelijkertijd uit halen.. echt hele handige doosjes voor op reis of in de handtas oid..
Ik neem bijna niks mee aan pillen. Hetgeen dat mee gaat zit in een tasje met wat EHBO spulletjes. Om te voorkomen dat de pillen door de strip heen drukken, plak ik een stukje tape aan de achterkant van de strip.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Ik neem inderdaad nooit veel mee en koop het daar. Wij hebben van die kubussen die je kunt kopen bij Bever. Daarin bewaren we de medicijnen vaak tussen het verband en pleisters die we wel altijd bij ons hebben.
Ik neem inderdaad nooit veel mee en koop het daar. Wij hebben van die kubussen die je kunt kopen bij Bever. Daarin bewaren we de medicijnen vaak tussen het verband en pleisters die we wel altijd bij ons hebben.
-
- Reisexpert
mercikes voor de tips... er plakband opdoen levert inderdaad tegendruk.. goed gezien 
we nemen ook zo weinig mogelijk mee maar gaan wel al onze malarone en lariam van hieruit meenemen.

we nemen ook zo weinig mogelijk mee maar gaan wel al onze malarone en lariam van hieruit meenemen.