Egyptair tickets naar Kuala Lumpur

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Globetrot
Reisexpert

Egyptair tickets naar Kuala Lumpur

Bericht door Globetrot »

Begin maart las ik hier ergens op het forum, dat Egyptair al haar vluchten naar KL geannuleerd had. Kan het zo gauw niet vinden, vandaar dat ik hier maar een draadje begin :)

Ik vraag me af of er meer mensen zijn zoals ik, die nog steeds hun geld niet terug hebben gekregen.
Als je wel een refund gehad hebt, hoelang duurde dat dan? En moest je net als ik overal zelf achteraan?
Erik
Site Admin

Re: Egyptair tickets naar Kuala Lumpur

Bericht door Erik »

Bedoel je dit bericht?
egypte-air-stopt-routes-kuala-lumpur-zambia
Globetrot
Reisexpert

Bericht door Globetrot »

Ja, dat was 'm. Heb trouwens net m'n bankrekening gecheckt en na meer dan 14 weken wachten is het geld eindelijk teruggeboekt! *O*
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hoorde nu ook in directe kringen dat mensen er last van hebben. Heb jij al een alternatief ticket kunnen vinden?
Globetrot
Reisexpert

Bericht door Globetrot »

Meteen nadat ik jullie stukje las heb ik geprobeerd contact op te nemen met het internetreisbureau. Dat was echter niet zo gemakkelijk en omdat ik al een heleboel andere tickets met Airasia en een aantal overnachtingen geboekt en betaald had, was ik niet geïnteresseerd in een omboeking naar BKK. Egyptair was wel goed bereikbaar en verzekerde mij, dat ik al m'n geld terug zou krijgen, maar dat dat via het reisbureau zou gaan lopen.

Ik heb al op 6 maart nieuwe tickets geboekt bij Emirates. Ook vanaf Schiphol. De prijs was 1 vws 684 euro + 1 kind 524 euro. In totaal 200 euro meer dan bij Egypt.

Ik moet trouwens zeggen, dat als Egypt weer op die route zou gaan vliegen, ik daar best weer mee in zee zou gaan als dat veel goedkoper zou zijn. Maar dan waarschijnlijk wel bij de luchtvaartmaatschappij zelf boeken......
Globetrot
Reisexpert

Bericht door Globetrot »

Oh ja, ik kijk voor het vergelijken van tickets behalve op skyscanner ook altijd op momondo.com ^O^
Plaats reactie