Soloreis in Europa, waar naartoe?
Soloreis in Europa, waar naartoe?
Hallo
Ik ben een jongen van 19 en heb sinds kort besloten om een soloreis in de zomer te gaan maken. Ik heb totaal nog geen ervaring maar ben al beginnen lezen in het boek "hoe reis ik solo".
Daarom is mijn vraag ook: waar moet ik heen? ik wil ergens klein beginnen voor een week ofzo , maar ergens in de buurt van België (ik dacht al aan Schotland). Weet er iemand een leuke plaats om naar toe te gaan als je soloreist?
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen!
Ik ben een jongen van 19 en heb sinds kort besloten om een soloreis in de zomer te gaan maken. Ik heb totaal nog geen ervaring maar ben al beginnen lezen in het boek "hoe reis ik solo".
Daarom is mijn vraag ook: waar moet ik heen? ik wil ergens klein beginnen voor een week ofzo , maar ergens in de buurt van België (ik dacht al aan Schotland). Weet er iemand een leuke plaats om naar toe te gaan als je soloreist?
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen!
Re: Soloreis in Europa, waar naartoe?
Voor je eerste soloreis zou ik kiezen voor een makkelijke bestemming waar je ook snel leuke andere jonge mensen ontmoet. Schotland is dat denk ik niet echt.]
Ik zou kiezen voor eens stedentrip bijvoorbeeld boedapest, praag of riga. Makkelijk te doen met goedkope vluchten, veel hostels en veel andere reizigers. Als je gelijk helemaal exotisch wilt gaan zou Marrakech of Istanboel voor een week een mooie optie zijn.
Dichter bij huis met de trein in de buurt van Belgie, bijvoorbeeld Parijs.
Ik zou kiezen voor eens stedentrip bijvoorbeeld boedapest, praag of riga. Makkelijk te doen met goedkope vluchten, veel hostels en veel andere reizigers. Als je gelijk helemaal exotisch wilt gaan zou Marrakech of Istanboel voor een week een mooie optie zijn.
Dichter bij huis met de trein in de buurt van Belgie, bijvoorbeeld Parijs.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik heb al eens gekeken naar Riga, en dit ziet me er een heel leuke bestemming uit. Ik weet niet of er al iemand ervaring heeft met couchsurfen, want ik zou dit misschien graag combineren!
- bolletjeom
- Reisexpert
Riga is een leuke stad. Zeker ook voor een eerste soloreis.
Couchsurfen is ook leuk.
Een stedentrip is denk ik ook het beste plan. In de hostels zitten veel andere reizigers. andere leuke steden:
Krakow, Barcelona, madrid, Praag,
Couchsurfen is ook leuk.
Een stedentrip is denk ik ook het beste plan. In de hostels zitten veel andere reizigers. andere leuke steden:
Krakow, Barcelona, madrid, Praag,
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika