Gevlogen in mei 2011 van Dusseldorf naar Beijing en van Beijing naar Manila, plus retour naar Beijing en van Dusseldorf naar Munchen.
Boeken ging makkelijk via de website, goede prijs de goedkoopste voor deze retour. We hebben gekozen voor een stopover voor meerdere dagen in Beijing en ook dit was makkelijk en zonder extra kosten via de website te boeken.
Op de heenweg werden we gratis geupgrade naar comfortclass. Lekker ruime stoelen, je krijgt pantoffels, verfrissend doekje etc (door de upgrade). Eigen systeem ruime keuze aan films, tv-series etc.
Vliegtuig was verder oud en personeel niet goed. Kwamen nauwelijk voorbij met drinken moest je echt zelf om vragen. Weinig wc's aan boord.
Vlucht van Beijing naar Manila en retour was beide keren helemaal vol. Oud vliegtuig, je had het idee op een lowcost vlucht te zitten. Weinig service, geen entertainment systeem etc.
Terugvlucht naar Munchen was modern vliegtuig. Deze keer wel vriendelijker personeel. Omroep informatie in het engels die je kon verstaan. Al was op deze vlucht het eten niet super zowel als avondeten en ontbijt alleen keuze uit rijst met vis of rijst met vlees.
Een ding dat opviel op alle vluchten is dat ze de temperatuur in het vliegtuig behoorlijk hoog hebben staan.
Over het algemeen genomen zou ik Air china als matig omschrijven. Belangrijkste pre is de prijs.
Vliegervaringen Air China
Vliegervaringen Air China
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Re: Vliegervaringen Air China
Kathmandu - Lhasa april 2011
Het was maar een korte vlucht, maar prima.
Prima vliegtuig, broodje gekregen, wat versnaperingen en ach, ik had vooral oog voor het Himalaya gebergte
Het was maar een korte vlucht, maar prima.
Prima vliegtuig, broodje gekregen, wat versnaperingen en ach, ik had vooral oog voor het Himalaya gebergte