Sihnoukville
Sihnoukville
hallo beste mensen,
op ditmoment zit ik in Sihnoukville en wil ik via thailand naar Maleisie reizen. Ik wil lniet eerst terug naar phnom penh om via bangkok te vliegen, maar gewoon het bovenste gedeelte van Thailand overslaan (dus gewoon geen bangkok) Kun je wellicht met een boot via Ko pha ngan of via een ander eiland? hebbenjullie andere suggesties om (zo snel mogelijk en goedkoop via thailand) naar maleisie te komen?? alvast bedankt!
op ditmoment zit ik in Sihnoukville en wil ik via thailand naar Maleisie reizen. Ik wil lniet eerst terug naar phnom penh om via bangkok te vliegen, maar gewoon het bovenste gedeelte van Thailand overslaan (dus gewoon geen bangkok) Kun je wellicht met een boot via Ko pha ngan of via een ander eiland? hebbenjullie andere suggesties om (zo snel mogelijk en goedkoop via thailand) naar maleisie te komen?? alvast bedankt!
Re: Sihnoukville
Ik heb er destijs voor gekozen met de bus naar Bangkok te reizen vanuit Sihnoukville. Vanaf Bangkok kun je vervolgens vliegen. Eventueel kan je ook een nachtbus nemen vanuit Bangkok richting Maleisie. Succes!
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Je kan met www.airaisia.com vliegen van Phom Phenh naar Bangkok of naar Kuala Lumpur dan vanaf daar weer door vliegen naar Koh Samui met Bangkok Air.
Dat is snel maar goedkoop zal het niet zijn. Verder is er geen boot die gaat van Cambodja naar Thailand helaas.
Dat is snel maar goedkoop zal het niet zijn. Verder is er geen boot die gaat van Cambodja naar Thailand helaas.
Geen boot helemaal naar thailand maar wel het grootste stuk, je kunt vanaf Sihanoukville to Koh Kong met de boot. Een mooie tocht, daar kan je de grens oversteken naar trat.
Helaas denk ik dat je alsnog in bangkok dan weer van bus moet wisselen.
Helaas denk ik dat je alsnog in bangkok dan weer van bus moet wisselen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY