bangkok ticket febr.08

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Roosje
Reiziger

bangkok ticket febr.08

Bericht door Roosje »

aaaaargh waarom waarom, ik kom echt belachelijk hoge prijzen tegen voor de periode februari 2008.

Is er dan nergens iets onder de, pak em beet 650 all in??

De LTU zou een goedkoop alternatief zijn, maar ik vind dat vies tegenvallen, op de site zelf is het superprijzig en aanbiedingen van operators zijn toch gauw 750/800.

Tips, of is het gewoon flink gestegen allemaal?

(ok misschien nu ook wel te lang achter i-net gezeten :roll: )
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ja de prijzen zijn de laatste tijd gestegen . Ook bij LTU
afgelopen mei betaalde ik nog maar 480 euro voor een retour. maar die tijden lijken voorbij

ik heb al een tijdje niet meer gezocht voor tickets die kant op dus ik kan je op het moment ook geen tips geven.
Iemand anders misschien???
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik heb net ook even gekeken, en inderdaad de prijzen lijken in sommige gevallen zelfs verdubbeld. Ik denk ook dat het komt door de olie prijs. Als je ziet hoe erg die omhoog gegaan is en hoeveel KLM b.v. de ticket prijs omhoog gegooit heeft om die redenenen zou het wel eens kunnen kloppen.
ilonablom
Contacteer:

Bericht door ilonablom »

Het komt door de stijgende olieprijs. Zo heeft KLM sinds juni al drie brandstofverhogingen doorgevoerd en zij hebben de prijzen van hun tickets met een aantal procent omhoog gegooid.

Ik werk bij een touroperator en echt je wordt gek van al die verhogingen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Je zou nog kunnen kijken op www.333travel.nl
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Roosje
Reiziger

Bericht door Roosje »

geboekt!

Singapore airline heeft eind februari goeie deals!!!!!dus mocht je nog wat zoeken....;)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

hoe goed is die deal???

enneh, zijn er niet ook weer wat taxen ingevoerd/omhoog gegooit het afgelopen jaar waardoor prijzen zijn gestegen?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Roosje
Reiziger

Bericht door Roosje »

Ik heb 705 all in betaald, dat is na lange tijd tickets zoeken far out 't beste wat ik kon vinden. Er waren weliswaar iets goedkopere tickets (689 eva air, bmair reizen) maar geen stoelen meer beschikbaar voor terug in maart en toen ik belde slechts 1 in de hele maand februari!
En ik geloof dat China Airlines ook aanbiedingen heeft in de periode tot maart, 727e, maar hoe het met de beschikbaarheid gesteld is....?

En nog even over de LTU, dat werd een optelsommetje van minimaal 800e (plus nog treinkaartje)

Nouja, mijn zoektocht zit erop in ieder geval ;)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik denk dat dat momenteel een heel nette prijs is, Roosje. Tickets zijn idd een stuk duurder dan een jaar geleden!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Roosje schreef:Ik heb 705 all in betaald, dat is na lange tijd tickets zoeken far out 't beste wat ik kon vinden. Er waren weliswaar iets goedkopere tickets (689 eva air, bmair reizen) maar geen stoelen meer beschikbaar voor terug in maart en toen ik belde slechts 1 in de hele maand februari!
En ik geloof dat China Airlines ook aanbiedingen heeft in de periode tot maart, 727e, maar hoe het met de beschikbaarheid gesteld is....?

En nog even over de LTU, dat werd een optelsommetje van minimaal 800e (plus nog treinkaartje)

Nouja, mijn zoektocht zit erop in ieder geval ;)
Waar heb je nu uiteindelijk geboekt ?
Roosje
Reiziger

Bericht door Roosje »

Ow hehe, ik dacht dat dat duidelijk was.

...Bij Singapore airlines dus.
Overstap in Singapore dus en dan nog maar 2 uurtjes vliegen, maar luxe dacht ik zo, goede vliegtijden en opstap Amsterdam, zoveel beter dan Mahan air (dusseldorf-Iran, lange stop....)waar ik vorig jaar mee ben gevlogen, die overigens recent op de zwarte lijst is gezet :s
Plaats reactie