Trans Mongolië Express andersom Oost-West, VISA aanvragen!!!

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Lara

Trans Mongolië Express andersom Oost-West, VISA aanvragen!!!

Bericht door Lara »

Hallo,

Samen met mijn vriend ga ik vanaf november 2011 een wereldreis maken. We beginnen in Indonesië en gaan dan via Singapore, Maleisië, Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam naar China en daar willen we de Trans Mongolië Express pakken via Mongolië naar Rusland.

Nu ben ik aan het kijken waar ik het beste deze treinreis kan boeken en hoe we het kunnen regelen met de visa. Ik dacht namelijk dat ik dat via een touroperator of reisbureau kon laten doen maar dat kunnen ze pas doen 2 maanden voor vertrek maar wij zijn dan al aan het reizen in Azië. Heeft iemand ervaring met het aanvragen van visa voor Rusland, Mongolië en China in andere landen in Zuid-Oost Azië?? Kan je het bijvoorbeeld in Bangkok of Hong Kong regelen?

Alle tips zijn welkom!!!
Bedankt :)

Groetjes Lara
Jenny
Reisexpert

Re: Trans Mongolië Express andersom Oost-West, VISA aanvrage

Bericht door Jenny »

Ik heb mijn visum voor China in Vietnam aangevraagd, en dat voor Rusland en Mongolie in China. Dat was 5 jaar geleden.

Houd er rekening mee dat je voor je Russische visum een hele papierwinkel mee moet nemen, als boekingsbewijzen, verzekeringspapieren en de uitnodigingsbrief.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Lara

Re: Trans Mongolië Express andersom Oost-West, VISA aanvrage

Bericht door Lara »

heel erg bedankt!
hele geruststelling dat het wel mogelijk is.
Nog meer mensen daar ervaring mee?
Plaats reactie