Jaar Backpack ervaring?

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
DaphneStruik

Jaar Backpack ervaring?

Bericht door DaphneStruik »

Hoihoi,

Ik ben Daphne, achttien jaar en ga in september een jaar naar Australië. Het is mijn bedoeling om daar gewoon
rond te trekken en te werken, zodat ik niet al mijn spaargeld er doorheen hoef te jassen. Heeft er iemand al zo'n trip gedaan? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes, Daphne
Erik
Site Admin

Re: Jaar Backpack ervaring?

Bericht door Erik »

Hey Daphne, welkom op het forum! Leuk om een jaar naar Australië te gaan, ik denk dat je jezelf daar wel kunt vermaken. Je kunt het beste sparen in Nederland omdat je dan meer verdient en meer geld overhoud. Ook kun je soms nog geld terug vragen van de belasting waardoor het allemaal bij elkaar lekker aantikt.

Je kunt je kosten in Australië beperken door goedkoop te leven. Geld verdienen kan ook maar is soms ook wel wat lastig omdat heel veel mensen werk zoeken en het niet zo heel goed betaalt + je jezelf ook nog van levensonderhoud moet voorzien. Zo blijft er na een dag hard werken soms maar een paar dollar over om te sparen.

Wat is je plan precies om te bezoeken?
Plaats reactie