op welk tijdstip koop je de goedkoopste vliegtuigtickets
-
op welk tijdstip koop je de goedkoopste vliegtuigtickets
Hallo,
Is er iets bekend over wanneer luchtvaartmaatschappijen hun goedkoopste tickets aan bieden ?
Tips ?
mijn plan is om naar Mexico te gaan, wil in Merida aankomen en vertrekken van Oaxaca.
(flex 9-07 weg tot 5-08-2011)
"tussenstop" in Amerika ?
In combinatie met overnachting ?
ben heel erg benieuwd,
graag hoor ik van jullie,
met vriendelijke groet,
jannie
Is er iets bekend over wanneer luchtvaartmaatschappijen hun goedkoopste tickets aan bieden ?
Tips ?
mijn plan is om naar Mexico te gaan, wil in Merida aankomen en vertrekken van Oaxaca.
(flex 9-07 weg tot 5-08-2011)
"tussenstop" in Amerika ?
In combinatie met overnachting ?
ben heel erg benieuwd,
graag hoor ik van jullie,
met vriendelijke groet,
jannie
Re: op welk tijdstip koop je de goedkoopste vliegtuigtickets
Je wilt weg in het hoogseizoen.
Mijn ervaring is (helaas) dat de ticketprijzen in die tijd van het jaar niet lager worden, alleen maar hoger. Ik acht de kans op toevallige aanbiedingen niet zo groot, en zou maar gewoon boeken wanneer je een goede prijs vindt. Zelf boek ik mijn tickets voor de zomervakantie uiterlijk begin februari.
Mijn ervaring is (helaas) dat de ticketprijzen in die tijd van het jaar niet lager worden, alleen maar hoger. Ik acht de kans op toevallige aanbiedingen niet zo groot, en zou maar gewoon boeken wanneer je een goede prijs vindt. Zelf boek ik mijn tickets voor de zomervakantie uiterlijk begin februari.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik zou verwachten dat Cancun goedkoper is om aan te komen. Teven kan je dan in een dag het cancun > chitzen itza > merida traject afleggen al moet je dan wel redelijk doorstampen in CI.
And like usual: check jetairfly.be
And like usual: check jetairfly.be
- bolletjeom
- Reisexpert
op dit moment zijn vrijwel alle airlines hun brandstoftoeslagen omhoog aan het gooien een paar zijn zelfs al bezig met een tweede ronde. Een grote bekende airline gooit daarnaast binnenkort alle ticketprijzen omhoog! voor het eerst in heeeel veel jaren!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Kun je niet meteen de naam erbij zeggen?bolletjeom schreef:op dit moment zijn vrijwel alle airlines hun brandstoftoeslagen omhoog aan het gooien een paar zijn zelfs al bezig met een tweede ronde. Een grote bekende airline gooit daarnaast binnenkort alle ticketprijzen omhoog! voor het eerst in heeeel veel jaren!

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie