stage in Socsead
stage in Socsead
Hey
Zou je wat meer kunnen vertellen over je stage in Socsead?
Ik zou volgend jaar mijn stage doen in India, maar het weeshuis waar ik dat wou doen liet afweten op het moment dat ik mijn contracten moest opsturen. Nu ben ik dus halsoverkop op zoek naar een goede stageplaats.
Zou je wat meer kunnen vertellen over je stage in Socsead?
Ik zou volgend jaar mijn stage doen in India, maar het weeshuis waar ik dat wou doen liet afweten op het moment dat ik mijn contracten moest opsturen. Nu ben ik dus halsoverkop op zoek naar een goede stageplaats.
- Susannedebruin
- Vakantieganger
- Contacteer:
Re: stage in Socsead
Hi,
Wanneer moet je beginnen met je stage?
Mijn zusje is net terug uit Nepal. Zij liep stage in het Khadni kinderziekenhuis, dat was erg bijzonder!
Succes!
Wanneer moet je beginnen met je stage?
Mijn zusje is net terug uit Nepal. Zij liep stage in het Khadni kinderziekenhuis, dat was erg bijzonder!
Succes!
Groetjes, Susanne,
www.Abroad-Internships.com , Ervaringen en stages in het buitenland,
www.Abroad-Internships.com , Ervaringen en stages in het buitenland,
Hey
Het zou december 2011 tem februari 2012 zijn, maar heb ondertussen al een stageplaats gevonden
toch bedankt
Het zou december 2011 tem februari 2012 zijn, maar heb ondertussen al een stageplaats gevonden

toch bedankt
Waar precies? Misschien dat wanneer iemand anders dit topic weer tegenkomt hij/zij er wat aan heeft.Mri schreef:Hey
toch bedankt
I-India in Jaipur. Ze hebben ook een website waar veel info op staat.Erik schreef:Waar precies? Misschien dat wanneer iemand anders dit topic weer tegenkomt hij/zij er wat aan heeft.Mri schreef:Hey
toch bedankt