vraag vlucht stopover Emirates
vraag vlucht stopover Emirates
Ik heb een vlucht, Amsterdam-Bangkok v.v. Nu zijn mijn stops in Dubai erg lang (9 en 23 uur), nu heb ik op verschillende sites gelezen dat zij een hotel voor je regelen als je stop in Dubai langer is dan 8 uur. (http://www.emirates.com/english/plan_bo ... overs.aspx)
Weten jullie misschien of dit altijd zo is, of dat dit alleen bij gewijzigde vluchten is? Ook noemen zij verschillende letters, maar ik heb geen idee waar deze op terug slaan. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen?!
Weten jullie misschien of dit altijd zo is, of dat dit alleen bij gewijzigde vluchten is? Ook noemen zij verschillende letters, maar ik heb geen idee waar deze op terug slaan. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen?!
Re: vraag vlucht stopover Emirates
De letters zijn de klasse, en de prijs. Zelf heb ik behalve die prijs nooit enig verschil tijdens de vlucht ervaren - behalve als je business class vliegt. Wel zijn er andere wijzigingsvoorwaarden.
Wat de kamer betreft: een telefoontje naar Emirates en je hebt je antwoord
Wat de kamer betreft: een telefoontje naar Emirates en je hebt je antwoord

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Door een misboeking (?) van het reisbureau werd mijn vlucht ook gewijzigd met als gevolg een stopover met overnachting in een 4* hotel. Ik kwam 's morgens vroeg aan en moest volgende ochtend weer vroeg weg met de volgende vlucht.
Overnachting en ontbijt was op kosten van de maatschappij. Ik vond het een leuk presentje
Ik veronderstel dat je enkel een hotel krijgt als de tussenstop effectief 's nachts gebeurt en niet overdag.
Overnachting en ontbijt was op kosten van de maatschappij. Ik vond het een leuk presentje

Ik veronderstel dat je enkel een hotel krijgt als de tussenstop effectief 's nachts gebeurt en niet overdag.
Mijn tussenstop vind ook 's nachts plaats. ik kom 23.59 aan en vertrek 9.30 uur weer, ik ga denk ik toch gewoon maar eens een telefoontje doen die kant op. Bedanktkohraya schreef:Door een misboeking (?) van het reisbureau werd mijn vlucht ook gewijzigd met als gevolg een stopover met overnachting in een 4* hotel. Ik kwam 's morgens vroeg aan en moest volgende ochtend weer vroeg weg met de volgende vlucht.
Ik had ook een stopover in Dubai onderweg naar Hong Kong, hotel op kosten van Emirates. Moet je waarschijnlijk ook heel Dubai airport 3x aflopen en van balie naar balie om eindelijk een voucher te krijgen...
Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!
Jij had geen gewijzigde vlucht, maar een gewone vlucht?emiels schreef:Ik had ook een stopover in Dubai onderweg naar Hong Kong, hotel op kosten van Emirates. Moet je waarschijnlijk ook heel Dubai airport 3x aflopen en van balie naar balie om eindelijk een voucher te krijgen...
Gewoon zelf even bellen, zij zijn de enige die je vouchers geven....Mone schreef:Jij had geen gewijzigde vlucht, maar een gewone vlucht?emiels schreef:Ik had ook een stopover in Dubai onderweg naar Hong Kong, hotel op kosten van Emirates. Moet je waarschijnlijk ook heel Dubai airport 3x aflopen en van balie naar balie om eindelijk een voucher te krijgen...
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie