Maleisie, Singapore en Indonesie (Sumatra)
Maleisie, Singapore en Indonesie (Sumatra)
Ik vlieg morgen naar KL en een paar dagen later naar Kota Bharu. De planning is om een paar dagen in Kota Bharu te blijven en dan naar de Perhentian Eilanden te gaan. Daarna wil ik naar het zuiden afzakken langs de kust en dan het binnenland in. Daarna naar Singapore en dan naar Melakka. Vanuit Melakka wil ik per boot naar Sumatra om daar wat te bekijken. Daarna weer terug om op 3 april vanuit KL naar Christchurch (NZ) te vliegen.
Wie heeft tips in Maleisie, in Singapore en op Sumatra? Ik ben eerder in Maleisie geweest en KL, Lankawi en Penang heb ik al bezocht en hoef ik niet nog een keer te bezoeken.
Ik ben dus in de landen tussen 10 feb. en 3 april. Ruim 7 weken dus.
Bedankt!
Wie heeft tips in Maleisie, in Singapore en op Sumatra? Ik ben eerder in Maleisie geweest en KL, Lankawi en Penang heb ik al bezocht en hoef ik niet nog een keer te bezoeken.
Bedankt!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Re: Maleisie, Singapore en Indonesie (Sumatra)
hee laosfan, jammer dat ik je net misloop in zuid laos!
Ik heb nog veel tips voor sumatra, maar nu ff geen tijd om veel te typen. hoogtepunten die je niet mag missen zijn iig ketambe (slapen bij pak mus) en harau valley (abdi homestay). waarlijke paradijsjes
Ik heb nog veel tips voor sumatra, maar nu ff geen tijd om veel te typen. hoogtepunten die je niet mag missen zijn iig ketambe (slapen bij pak mus) en harau valley (abdi homestay). waarlijke paradijsjes
amassakoul
-
- Wereldreiziger
Hey LaosFan,LaosFan schreef:Ik vlieg morgen naar KL en een paar dagen later naar Kota Bharu. De planning is om een paar dagen in Kota Bharu te blijven en dan naar de Perhentian Eilanden te gaan. Daarna wil ik naar het zuiden afzakken langs de kust en dan het binnenland in. Daarna naar Singapore en dan naar Melakka. Vanuit Melakka wil ik per boot naar Sumatra om daar wat te bekijken. Daarna weer terug om op 3 april vanuit KL naar Christchurch (NZ) te vliegen.
Bedankt!
Ik kom over 3 weken die kant op. Land 5 maart in Medan. dan gaan we de 9e naar Singapore en vanaf daar alles per bus richting Malacca, KL, Cameron, Perhentian Islands, KL, terug naar AMS.
kan je nog geen tips geven, behalve dan dat op Sumatra een bezoek aan Gunung Leuser NP echt geweldig moet zijn. Wij gaan daar de 5e meteen na landing naar toe, naar Ketambe. dan 6,7,8 maart in de jungle met begeleiding van een gids.
zie bijv. deze link
Dank jullie!
Revolucion: misschien zien we elkaar nog wel ergens...
Perhentians schijnen nu 'droog' te zijn. Geen regen meer dus. Dat is fijn nieuws want ik ben er eigenlijk net te vroeg.
Revolucion: misschien zien we elkaar nog wel ergens...
Perhentians schijnen nu 'droog' te zijn. Geen regen meer dus. Dat is fijn nieuws want ik ben er eigenlijk net te vroeg.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts