Air Aisia - Tijdig boeken of last minute?
- Michelle89
- Reisexpert
Air Aisia - Tijdig boeken of last minute?
In oktober vertrek ik voor 3 maanden naar Australië en daarna had ik nog het plan om een paar weken naar Indonesië te gaan (januari 2012). Aangezien ik een ticket heb gereserveerd bij een organisatie waarvan ik vanaf Sydney weer naar huis ga, zit ik even te kijken hoe ik nou echt goedkoop in Indonesië kom (retourvlucht, als mijn ticket van Sydney niet kan worden omgezet). Nu zag ik dat vanaf Darwin naar Bali een retourticket ongeveer 230 AUD kost, en dan moet ik nog 2 binnenlandse vluchten in Australië erbij reserveren á €80 per stuk.
Nu zie ik op het forum wel eens mensen die goedkope tickets van Air Aisia hebben kunnen boeken. Maar doen jullie dat op tijd van tevoren? Worden de tickets duurder naarmate de tijd vordert? Of zijn ze last minute een stuk goedkoper omdat het vliegtuig dan vol moet zitten?
Wie kan me helpen, aangezien het al best een duur grapje gaat worden, gezien mijn ticket met mn vlucht naar huis vanaf Sydney is (hier moet ik mijn organisatie nog over bellen, maar ik heb kleine hoop aangezien ik vlieg met Cathay Pacific)..
Nu zie ik op het forum wel eens mensen die goedkope tickets van Air Aisia hebben kunnen boeken. Maar doen jullie dat op tijd van tevoren? Worden de tickets duurder naarmate de tijd vordert? Of zijn ze last minute een stuk goedkoper omdat het vliegtuig dan vol moet zitten?
Wie kan me helpen, aangezien het al best een duur grapje gaat worden, gezien mijn ticket met mn vlucht naar huis vanaf Sydney is (hier moet ik mijn organisatie nog over bellen, maar ik heb kleine hoop aangezien ik vlieg met Cathay Pacific)..
Re: Air Aisia - Tijdig boeken of last minute?
Tickets met Air Asia worden zeker niet goedkoper vlak voor vertrek!
Soms loont het om een paar weken te wachten tot er een goede aanbieding komt, maar ik zou toch minimaal een paar maanden vantevorn boeken.
Soms loont het om een paar weken te wachten tot er een goede aanbieding komt, maar ik zou toch minimaal een paar maanden vantevorn boeken.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- Michelle89
- Reisexpert
Bedankt voor je reactie! Zie net op de website van de organisatie dat een stopover in Bali wel mogelijk is op de terugweg, nu zie ik alleen geen specifieke eisen qua duur van het verblijf, dus ik hoop dat ik een paar weken kan blijven. 

- bolletjeom
- Reisexpert
voor zover ik weet mag je max 30 dagen in indonesie blijven op een visum on arrival
en hoe eerder je boekt, hoe goedkoper.
en hoe eerder je boekt, hoe goedkoper.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Airasia werkt hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is.
Je hebt wel een bewijs nodig voor Indonesie dat je binnen 30 dagen het land gaat verlaten.
Airasia werkt hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is.
Je hebt wel een bewijs nodig voor Indonesie dat je binnen 30 dagen het land gaat verlaten.
- Michelle89
- Reisexpert
Dat had ik inderdaad gelezen hier op de site, dat gaat wel lukken! 

bij air aisa is het hoe eerder je boekt hoe goedkoper.Last-minute is stukken duurder bij hun.
-
- Wereldreiziger
Dit is over het algemeen met alle luchtvaartmaatschappijen. Alleen touroperators bieden soms echte last minute stoelen staan.hondje25 schreef:bij air aisa is het hoe eerder je boekt hoe goedkoper.Last-minute is stukken duurder bij hun.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Kijk vooor andere low cost opties bij Jetstar. Ook hier geldt: hoe eerder je boekt , hoe goedkoper
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen