November / December Vietnam & ervaring Aeroflot.
November / December Vietnam & ervaring Aeroflot.
Hallo allemaal,
Ik wil dit jaar voor een maand naar Vietnam, alleen.. ik weet nog niet zo goed welke maand : november of december.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik mij er nog niet zo heel goed in verdiept heb (zoals reisschema etc. dat komt later) .
Hebben jullie ervaring met Aeroflot ? ik heb diverse vluchten gezien voor een leuke prijs.
Hopelijk kunnen jullie mij een handje helpen : wat de 'beste' reisperiode voor Vietnam is en eventueel. ervaring met Aeroflot.
Alvast bedankt.
Ik wil dit jaar voor een maand naar Vietnam, alleen.. ik weet nog niet zo goed welke maand : november of december.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik mij er nog niet zo heel goed in verdiept heb (zoals reisschema etc. dat komt later) .
Hebben jullie ervaring met Aeroflot ? ik heb diverse vluchten gezien voor een leuke prijs.
Hopelijk kunnen jullie mij een handje helpen : wat de 'beste' reisperiode voor Vietnam is en eventueel. ervaring met Aeroflot.
Alvast bedankt.
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: November / December Vietnam & ervaring Aeroflot.
ik kan op beide vragen geen nuttig antwoord geven, sorry.
Maar Vietnam vond ik erg leuk en mooi en persoonlijk maak ik me nooit zo druk om de luchtvaartmaatschappijen.
veel plezier!
Maar Vietnam vond ik erg leuk en mooi en persoonlijk maak ik me nooit zo druk om de luchtvaartmaatschappijen.
veel plezier!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Heb eens gevlogen met Aeroflot, prima vlucht. Het was een oud en goedkoop uitziend vliegtuig, maar qua vlucht was het een van mijn beste ooit.
Doordat Vietnam zo langwerpig is, is het klimaat niet overal hetzelfde. Volgens mij zijn de maanden november en december prima om Vietnam te bezoeken.
Of Aeroflot prima is zou ik niet weten, nog nooit mee gevlogen.
Veel plezier met de voorbereidingen!
Of Aeroflot prima is zou ik niet weten, nog nooit mee gevlogen.
Veel plezier met de voorbereidingen!
ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Bedankt voor jullie berichten.
Ik zit er dan aan te denken om half november te vertrekken t/m half december.
Het scheelt een hoop centjes om met Aeroflot te vliegen, ik kan ook geen negatieve reacties uithalen behalve dat Russen nors kunnen zijn etc. dat neem ik dan voor lief
Ik zit er dan aan te denken om half november te vertrekken t/m half december.
Het scheelt een hoop centjes om met Aeroflot te vliegen, ik kan ook geen negatieve reacties uithalen behalve dat Russen nors kunnen zijn etc. dat neem ik dan voor lief

Zelfs die ervaring deel ik niet. Persoonlijk heb ik niets dan lof voor de Russen (maar dat zal komen omdat ik er eens geweest ben)
Ik zou het zelf toch wel een beetje eng vinden om met de luchtvaartmaatschappij te vliegen die de meeste dodelijke slachtofers heeft. Mee dan 8000, twee keer zoveel als de nummer twee op de lijst (wat KLM-Air France is)
Oke ze doen het nu een stuk beter dan voor 1980, maar wees niet verbaast als je van oudere mensen nog commentaar gaat krijgen dat je wel erg gewaagd bezig bent.
Oke ze doen het nu een stuk beter dan voor 1980, maar wees niet verbaast als je van oudere mensen nog commentaar gaat krijgen dat je wel erg gewaagd bezig bent.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik heb al twee keer gevlogen met Aeroflot en er was twee keer niets mis mee. Het eten was zelfs nog wel lekker (hetgeen ik nog niet vaak gehad heb op een vliegtuig)Fullana schreef:Hebben jullie ervaring met Aeroflot ? ik heb diverse vluchten gezien voor een leuke prijs.

We zijn een paar weken verder, uiteindelijk hebben we de keuze gemaakt en inmiddels geboekt bij Aeroflot !
Nu kan de voorpret beginnen .

Nu kan de voorpret beginnen .
Ben benieuwd hoe jullie vlucht is geweest... Ik vertrek in oktober naar Vietnam met Aeroflot...
Johan
Johan