klamboe meenemen naar thailand?
klamboe meenemen naar thailand?
Is het noodzakelijk om je klamboe mee te nemen naar thailand? Of zijn ze al aanwezig in de meeste hostels..?
Ik hoor graag ervaringen!
Groetjes
Ik hoor graag ervaringen!
Groetjes
-
- Reiziger
Re: klamboe meenemen naar thailand?
Ik ben zo'n beetje overal wel geweest in thialand en omringende landen, die dingen heb je echt niet nodig. Mischien als je aan jungletrekking doet, maar dan leverd die gids ze wel.
Gewoon je hut checkken de horren het gaas wat er zit voor de muskietjes, en even naar seven eleven gaan en daar muskietenspray kopen(das de goede met date erin)
Verder in de avond altijd lange broek aan, liefst geen zwart, sokken ook in sprayen, die vinden ze lekker
Gewoon je hut checkken de horren het gaas wat er zit voor de muskietjes, en even naar seven eleven gaan en daar muskietenspray kopen(das de goede met date erin)
Verder in de avond altijd lange broek aan, liefst geen zwart, sokken ook in sprayen, die vinden ze lekker

geen idee voor thailand maar voor omliggende landen als cambodja en laos zou ik m zeker wel meenemen. Dingen die daar in de guesthouses hangen (ook niet altijd) zitten vaak gaten in en zijn niet geïmpregneerd. een klamboe is veel fijner dan elke keer stinkende chemische troep in je hutje spuiten. daarnaast helpt een klamboe niet alleen tegen muggen maar ook tegen kakkerlakken, spinnen en allerlei andere ongewenste bedgasten.
koop een goeie die niets weegt en zo goed als geen ruimte in je tas inneemt. Ik heb m altijd bij me en hoewel ik m niet vaak gebruik komt ie soms ineens heel goed van pas.
koop een goeie die niets weegt en zo goed als geen ruimte in je tas inneemt. Ik heb m altijd bij me en hoewel ik m niet vaak gebruik komt ie soms ineens heel goed van pas.
amassakoul
Ik heb mijn klamboe nooit gebruikt, maar in Laos en Cambodja inderdaad wel. Verder sluit ik me aan bij Tom: een goede klamboe is klein en weegt niet veel, dus er is altijd wel een plekje voor in je tas.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Dankjewel voor de tips!:D
- bolletjeom
- Reisexpert
nooit gebruikt. ook niet in Laos en Cambodja. Ik heb hem uiteindelijk zelfs weggegeven aan een gezinnetje in een dorpje aan de mekong.
Klamboes zijn wel nodig maar die er hingen vond ik altijd prima. Daar komt bij...Ik ga niet een hangende klamboe er af halen om die van mezelf op te hangen en als er geen hangt dan is het vaak verdomd lastig om iets te vinden om hem aan vast te maken.
Klamboes zijn wel nodig maar die er hingen vond ik altijd prima. Daar komt bij...Ik ga niet een hangende klamboe er af halen om die van mezelf op te hangen en als er geen hangt dan is het vaak verdomd lastig om iets te vinden om hem aan vast te maken.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Reiziger
Klopt, nog nooit nodig gehad zo'n dingbolletjeom schreef:nooit gebruikt. ook niet in Laos en Cambodja. Ik heb hem uiteindelijk zelfs weggegeven aan een gezinnetje in een dorpje aan de mekong.