Gezocht: Unieke jungletrekking in Chiang Mai????!
Gezocht: Unieke jungletrekking in Chiang Mai????!
Beste Backpackers!
Wij gaan over een aantal weken gelukkig weer naar Thailand.
Omdat we eerder in Chiang Mai(korte stop)genoeg reisbureau's hebben gezien waar je jungletrekkings( waar in Thailand heb je nog geen overvloed van reisbureau's;)) kunt boeken ben ik benieuwd dat het iemand is gelukt om een "on-toeristische" jungletrekking te boeken bij een unieke reisbureau.
Heb je tips of ervaringen die je met ons wilt delen? Wij horen die graag!
Greetzz
Wij gaan over een aantal weken gelukkig weer naar Thailand.
Omdat we eerder in Chiang Mai(korte stop)genoeg reisbureau's hebben gezien waar je jungletrekkings( waar in Thailand heb je nog geen overvloed van reisbureau's;)) kunt boeken ben ik benieuwd dat het iemand is gelukt om een "on-toeristische" jungletrekking te boeken bij een unieke reisbureau.
Heb je tips of ervaringen die je met ons wilt delen? Wij horen die graag!
Greetzz
Re: Gezocht: Unieke jungletrekking in Chiang Mai????!
Probeer eens bij het Hill Tribe museum.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
je vraagt een bijna onmogelijke combinatie.....
Wil je iets echts, reis dan door naar Pai een organiseer daar iets.
Wij deden met nog twee mensen een trekking door een gebied waar niet dagelijks mensen komen of ze met souvenier stalletjes klaar staan.
Wil je iets echts, reis dan door naar Pai een organiseer daar iets.
Wij deden met nog twee mensen een trekking door een gebied waar niet dagelijks mensen komen of ze met souvenier stalletjes klaar staan.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Reiziger
Pak je knapzak, gooi er een broodje in en een flesje water en loop op eigen gelegenheid de jungle in, het zal ongetwijfeld een unieke ervaring zijn. Laat even weten hoe het afliep 

er zijn genoeg domme en minder domme toeristen die zo aan hun eind komen. Mensen die niet weten wat ze doen moeten niet op eigen houtje de jungle ingaan. al helemaal niet met enkel een broodje en een flesje water.
amassakoul
-
- Reiziger
Dat is dus wat ik bedoel,,,, dacht dat je dat wel door had Tom 

oeps, nee dat had ik niet door
vond t al een vreemde opmerking van iemand met jouw reiservaring 

amassakoul
-
- Reiziger
Och was goed bedoeld verders
En met die ervaring zit het wel goed hoor, al staat dat niet allemaal op die site hier

En met die ervaring zit het wel goed hoor, al staat dat niet allemaal op die site hier

Neem een prive gids en zeg tegen hem dat je off the beaten track wil, vrienden van me hebben dat laatst ook zo gedaan. Eigen eten regelen en dergelijke, ze hebben het super gehad! Als je wil kan ik je in contact brengen met die gids. PM me als je interesse hebt!
- Smartties
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Op eigen houtje de Jungle in lijkt me idd geen goed idee. lol
strax kom je nog in een aflevering van ''I shouldnt be alive'' op discovery chanel.
Chiang Mai schijnt voor trekkings erg platgelopen te zijn maar toch heb ik onlangs erg goede verhalen gehoord over een bureau dat Eco trekkings zou organiseren. Ik kan me de naam zo gauw niet meer voor de geest halen maar het scheen zeer goed gedaan te zijn en tevens erg persoonlijk en met veel info over de omgeving en de mensen die erin wonen.
Ik ga even navragen welke organisatie dit was en kom er zsm op terug
strax kom je nog in een aflevering van ''I shouldnt be alive'' op discovery chanel.
Chiang Mai schijnt voor trekkings erg platgelopen te zijn maar toch heb ik onlangs erg goede verhalen gehoord over een bureau dat Eco trekkings zou organiseren. Ik kan me de naam zo gauw niet meer voor de geest halen maar het scheen zeer goed gedaan te zijn en tevens erg persoonlijk en met veel info over de omgeving en de mensen die erin wonen.
Ik ga even navragen welke organisatie dit was en kom er zsm op terug
''het leven is simpel, het moeilijkste dat er is is simpel leven''
Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook
Ties Lahlali
Koh Tao, Thailand
Volg ons op Facebook
- Smartties
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Hoihoi,
Hier is een link naar het trekkingsbedrijf waar mijn studenten afgelopen maand mee op pad geweest zijn. Het was allemaal goed geregeld en ze zijn geen enkele andere toerist tegen gekomen. www.pooh-ecotrekking.com/
Veel plezier
Hier is een link naar het trekkingsbedrijf waar mijn studenten afgelopen maand mee op pad geweest zijn. Het was allemaal goed geregeld en ze zijn geen enkele andere toerist tegen gekomen. www.pooh-ecotrekking.com/
Veel plezier
Ties Lahlali
Koh Tao, Thailand
Volg ons op Facebook
Ties Lahlali
Koh Tao, Thailand
Volg ons op Facebook
- bolletjeom
- Reisexpert
hi Ties
ikwilde je karma geven voor je antwoord maar het knopje is even weg.
Je moet hem er dus even zelf bij denken.
ikwilde je karma geven voor je antwoord maar het knopje is even weg.
Je moet hem er dus even zelf bij denken.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
- Smartties
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Jammer! Ik spaar voor die strandhandoek.......
Zelf weet ik overigens niets van die trekking af. Ik geef slechts info door van mijn Open Water studenten van vorige maand. 100% betrouwbaar dus...

Zelf weet ik overigens niets van die trekking af. Ik geef slechts info door van mijn Open Water studenten van vorige maand. 100% betrouwbaar dus...

Ties Lahlali
Koh Tao, Thailand
Volg ons op Facebook
Ties Lahlali
Koh Tao, Thailand
Volg ons op Facebook
Ga naar Pai en vraag naar Mr. Thing. Klinkt misschien als een vaag plan maar Mr. Thing heeft een kantoortje in de straat die parallel loopt aan de rivier (kan natuurlijk zijn dat hij nu verhuisd is). Het is een klein dorp dus je vindt hem wel. Hij werkt voor zichzelf en dus niet zoals veel kantoortjes in Chang Mai en Pai waar een rijke Thai de touwtjes in handen heeft en de trekkings een soort lopende band werk zijn. Wij hebben een fantastische tijd gehad met Mr. Thing en zijn onderweg geen enkele andere groep touristen of souvenirkraampjes tegen gekomen.
Qreply
Hoi!
Kijk hier
nest.chiangdao.com/
chiangmaitrekking.chiangdao.com/
In 2005 hebben wij hier vandaan een prive trekking gedaan en in het natuur gebied bij een lokaal bergvolk gelogeerd. De gidsen zijn ook locals! En dat maakt het echt onvergetelijk. Onderweg zijn we geen andere toeristen tegen gekomen. Waardoor de mensen erg vriendelijk. Zorg wel dat je wat klein geld mee hebt want dan kun je van de kindjes in de diverse dorpjes (waar je door heen loopt) iets kopen. Wij hebben o.a een waterval, een ongelofelijk grote grot (vol met vleermuizen) en diverse bergdorpjes bezocht. Het is wel een toch waar je een beetje conditie voor nodig hebt. Maar bij terug komst is er weer even heerlijke luxe in chiang doa nest! Met heerlijk eten en super vriendelijke (goed engels sprekende )mensen.
Hopelijk heeft iemand hier iets aan!
groetjes Sarah
(ons reisverslag: reislog.riksja.nl/martijnensarah/970/Van+Chiang+Mai+naar+Koh+Chang.html)
Kijk hier
nest.chiangdao.com/
chiangmaitrekking.chiangdao.com/
In 2005 hebben wij hier vandaan een prive trekking gedaan en in het natuur gebied bij een lokaal bergvolk gelogeerd. De gidsen zijn ook locals! En dat maakt het echt onvergetelijk. Onderweg zijn we geen andere toeristen tegen gekomen. Waardoor de mensen erg vriendelijk. Zorg wel dat je wat klein geld mee hebt want dan kun je van de kindjes in de diverse dorpjes (waar je door heen loopt) iets kopen. Wij hebben o.a een waterval, een ongelofelijk grote grot (vol met vleermuizen) en diverse bergdorpjes bezocht. Het is wel een toch waar je een beetje conditie voor nodig hebt. Maar bij terug komst is er weer even heerlijke luxe in chiang doa nest! Met heerlijk eten en super vriendelijke (goed engels sprekende )mensen.
Hopelijk heeft iemand hier iets aan!
groetjes Sarah
(ons reisverslag: reislog.riksja.nl/martijnensarah/970/Van+Chiang+Mai+naar+Koh+Chang.html)