Lokaal vervoer in Nelson

Stel hier al je vragen over Nieuw-Zeeland. Van het Noordereiland tot het Zuidereiland en van vulkanen tot grotten.
Plaats reactie
postvoorwen
Reiziger

Lokaal vervoer in Nelson

Bericht door postvoorwen »

Is er toevallig iemand hier die ervaring heeft met het lokale vervoer in Nelson? Ben me nu aan het voorbereiden, aangezien ik vanuit het centrum van Nelson naar Stoke moet (gehuchtje buiten de stad). Heb de BSL bus gevonden, maar die rijdt in het weekend pas om 10 a.m. de eerste keer die kant op. Bus doet er een 20 minuten over, zou het ook een optie zijn om een fiets te huren en zelf die kant op te fietsen? (of moet ik dan een hele heuvelige/bergachtige weg volgen?) Ik zit daar een week - Helaas was het ook niet mogelijk een hostel te vinden die in Stoke zit....want er zitten er daar blijkbaar geen....
Hellup :?
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Re: Lokaal vervoer in Nelson

Bericht door Ron »

heb even gekeken op de kaar en zo ver ik mij kan heugen, van toen ik er was was de weg die langs de kust ging niet overal vlak. de inland route er heen geen idee. dus dan zou je er een aardige fiets tocht aan hebben. maar goed zo vul je wel een dag op.
liften is ook een optie trouwens!!
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
postvoorwen
Reiziger

Bericht door postvoorwen »

Ik zal op mijn dag van aankomst wel even gaan informeren wat ze me aanraden bij de i-site. En anders....zal er wel een taxi rijden!
merc
Wereldreiziger

Bericht door merc »

http://www.nelsoncitycouncil.co.nz/bike ... aps/#urban

Intercity gaat voor 10$ om 7:15 op zaterdag naar Stoke...15 minuten.
Plaats reactie