Leukste strand in Goa?

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
Nienie

Leukste strand in Goa?

Bericht door Nienie »

Hi,

Ik vertrek deze maand naar het zuiden van India voor 3 weken. O.a. wil ik graag naar Goa en ik zoek een leuk, relaxed strand om naartoe te gaan.

Heeft iemand tips?

Alvast bedankt!

Nienke
Hoot
Reiziger

Re: Leukste strand in Goa?

Bericht door Hoot »

Ik ben in december nog in Benaulim geweest. Vond het best relaxed daar: geen massatoerisme, op de fiets overal heen, kwartiertje in een rickshaw naar Margao (treinstation), genoeg kleine guesthouses en een mini-supermarkt.
Het strand is ook mooi, paar restaurantjes en veel bedrijvigheid rondom de vissersboten.

Verder naar het zuiden (richting Palolem) schijnt het nog rustiger te zijn, maar daar zijn de faciliteiten dan weer minder uitgebreid. Over het noorden van Goa hoorde ik vooral dat het the place to be is voor feesten en harde muziek.
Don't dream your life - Live your dream
rugzakjes

Re: Leukste strand in Goa?

Bericht door rugzakjes »

Benaulim komen wat meer (lokale) gezinnen/ouderen en is wat rustiger dan Palolem. Het strand Palolem vond ik veel mooier dan in Benaulim en het is geliefd door backpackers. Als je Palolem te druk vind dan ligt op loop afstand Patnem. Daar is het een stuk rustiger. De meeste accomadaties in Palolem en Patnem liggen direct aan het strand.
Plaats reactie