Hoe is Mexico City airport?
- bolletjeom
- Reisexpert
Hoe is Mexico City airport?
hoi
wie heeft er ervaring met Mexico City airport?
Ik kom daar 3 uur eerder aan dan mijn vriend.
Is het daar een beetje te doen om te wachten? Of is er voor de aankomers nergens een koffiehoekje?
Is het verstandig om 3 uur rond te hangen op dit vliegveld qua veiligheid voor een vrouw alleen? ( geen idee hoe veilig/onveilig Mexico is maar ik zou bijv geen 3 uur willen rondhangen op de luchthaven van bijv johannesburg)
gr rudi
wie heeft er ervaring met Mexico City airport?
Ik kom daar 3 uur eerder aan dan mijn vriend.
Is het daar een beetje te doen om te wachten? Of is er voor de aankomers nergens een koffiehoekje?
Is het verstandig om 3 uur rond te hangen op dit vliegveld qua veiligheid voor een vrouw alleen? ( geen idee hoe veilig/onveilig Mexico is maar ik zou bijv geen 3 uur willen rondhangen op de luchthaven van bijv johannesburg)
gr rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert
ik zeg niet dat het niet schoon is op Johannesburg airport
of dat je er prima iets te eten kunt krijgen....
Maar heb je al eens geprobeerd om, met een backpack op, een beetje radeloos om je heen te kijken wanneer je de aankomsthal in loopt? ( we zochten een pinautomaat)
wij werden behoorlijk lastig gevallen door mensen die iets van ons wilde.
Nu heb je dat in veel aankomsthallen maar hier werd er aan onze bagage getrokken en dat vonden we een stuk minder prettig.
Ik ken zuid-afrika zeer goed en ben altijd de eerste om te melden dat het er veilig is. toch zou ik als vrouw alleen niet uren met mijn bagage willen wachten in de aankomsthal aldaar.

Maar heb je al eens geprobeerd om, met een backpack op, een beetje radeloos om je heen te kijken wanneer je de aankomsthal in loopt? ( we zochten een pinautomaat)
wij werden behoorlijk lastig gevallen door mensen die iets van ons wilde.
Nu heb je dat in veel aankomsthallen maar hier werd er aan onze bagage getrokken en dat vonden we een stuk minder prettig.
Ik ken zuid-afrika zeer goed en ben altijd de eerste om te melden dat het er veilig is. toch zou ik als vrouw alleen niet uren met mijn bagage willen wachten in de aankomsthal aldaar.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Nouja het was goed bedoeld, het is maar net hoe je het ervaart inderdaad. Ik voelde me daar, met backpack om, veilig en ben ook wel op plekken gekomen waar het een stuk minder veilig is.
Maargoed we weten nog steeds niet hoe mexicocity is, en aangezien ik daar ook heen ga ben ik wel benieuwd.
Iemand?
Maargoed we weten nog steeds niet hoe mexicocity is, en aangezien ik daar ook heen ga ben ik wel benieuwd.
Iemand?
- bolletjeom
- Reisexpert