Hallo allemaal!
Momenteel ben ik in Laos en het ziet er naar uit dat ik met kerst en oud en nieuw in Cambodja ben. Nu ben ik benieuwd waar het het leukst is om te zijn met kerst en oud en nieuw (leuk feest en waar veel mede-backpackers heen gaan) en hoor dan ook graag jullie ervaringen. Graag ook tips voor leuke gezellige hostels! Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoord!
Groetjes Kristin
Kerst en Oud en Nieuw in Cambodja?
Re: Kerst en Oud en Nieuw in Cambodja?
Hoi Kirsten,
Ik heb begin dit jaar in het OK guesthouse gezeten in Phnom Phen. Dat was wel gezellig. Ook Siam Reap was geweldig dus daar moet met nieuw jaar ook wat af te feesten zijn. Daar was ik in de Boomerang guesthouse.
Denk dat in alle guesthouses wel flyers hangen met feestjes voor O&N en vraag het eens aan andere Backpackers.
Wens je vast een fijne kerst een jaarwisseling,
Anne
Ik heb begin dit jaar in het OK guesthouse gezeten in Phnom Phen. Dat was wel gezellig. Ook Siam Reap was geweldig dus daar moet met nieuw jaar ook wat af te feesten zijn. Daar was ik in de Boomerang guesthouse.
Denk dat in alle guesthouses wel flyers hangen met feestjes voor O&N en vraag het eens aan andere Backpackers.
Wens je vast een fijne kerst een jaarwisseling,
Anne