Tip RTW-ticket incl Zuid-Amerika

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
Janneke
Reisexpert

Tip RTW-ticket incl Zuid-Amerika

Bericht door Janneke »

Ik wil graag even met jullie delen dat een betaalbaar ticket incl Azie, Oceanië, Zuid-Amerika ook heel betaalbaar kan zijn!

Een RTW ticket wat je wilt combineren met Zuid-Amerika is redelijk prijzig maar wij kwamen een zeer gunstig RTW ticket tegen met Zuid-Amerika.

Wij hebben het volgende ticket geboekt via roundtheworldflight.com in Londen:

Londen-Bangkok (over land) Singapore- Cairns (over land) Sydney - Fiji - Auckland - Santiago (over land)- Lima-Londen.
Dit ticket is met name vanaf half april zeer goedkoop! Inclusief tax komen we uit op ongeveer €1800. Terwijl een zelfde ticket vanaf A'dam op zo'n €2800 uit zou komen!! Wanneer je in het hoogseizoen zou vliegen ben je wel zo'n €500 meer kwijt maar dat is dus nog steeds goedkoper dan een oneworld of globetrotter ticket dat ons in NL werd aangeraden.

Het ticket is een jaar geldig en na vertrek kun je gratis of tegen administratiekosten (zo'n 15 euro afh van maatschappij) de datum wijzigen.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

1800 euro!!! incl tax! :shock:
dat is zeker een hele goede prijs voor een RTW via Zuid-Amerika.

overigens zijn vrijwel alle RTW tickets die starten in Londen goedkoper dan diegene die starten in Amsterdam ( voor de mensen die dat nog niet wisten)

ik vertrek zelf over 3 weken naar londen om daar op te stappen in mijn RTW ticket. Naar Londen kan je ( als de aanbieding geldig is) voor 9 of 18 euro met de bus van Eurolines. Ikzelf vlieg deze keer ( goedkope bustickets waren op) voor 40 euro met Easyjet.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie