Maar ik ben dus alvast op zoek gegaan naar wat achtergrondinformatie voordat ik uberhaupt een keuze wil maken en ik zit even met de volgende vraag:
Ik heb rondgekeken naar beurzen maar daarvoor moet ik of nog studerende zijn of ik moet hem aanvragen tijdens de laatste fase van mijn master en ja dat is allemaal niet mogelijk want ik ben al afgestudeerd.
Weten jullie misschien nog beurzen of andere creatieve ideeën?
Dan kan ik kijken of het überhaupt financieel haalbaar is en daarna ga ik pas nadenken over allerlei andere regelzaken en of ik deze keuze echt wil maken. Als ik het financieel niet rondkrijg, hoef ik daar niet eens over na te denken!
Het liefst hou ik gewoon mijn baan maar omdat ie behoorlijk op de tocht staat, wil ik eerst eens even mogelijkheden verkennen want ja het verliezen van een baan is niet leuk maar biedt wel kansen!
Edit: hmmm... Ik lees nu net in de krant dat daar waar overheidslagen fors gaan bezuinigen, er geen vacaturestop komt want ze willen jonkies omdat gem. Leeftijd 45 jaar is. vergroot ook mijn kansen op de arbeidsmarkt weer