najaarsuitverkoop Bever
najaarsuitverkoop Bever
beste wereldreizigers,
voor iedereen die verstandig met zijn euro's omgaat komt er weer een spannende tijd aan, tussen 13 en 22 september najaarsuitverkoop bij de Bever. Ik ben benieuwd wat er in de uitverkoop gaat en hoeveel eraf gaat.
http://www.bever.nl/418.najaarsuitverkoop
voor iedereen die verstandig met zijn euro's omgaat komt er weer een spannende tijd aan, tussen 13 en 22 september najaarsuitverkoop bij de Bever. Ik ben benieuwd wat er in de uitverkoop gaat en hoeveel eraf gaat.
http://www.bever.nl/418.najaarsuitverkoop
alleen 13 sept 10% extra korting met je beverpasje en in de anwb kattebakvulling van deze maand staat ook nog een kortingsbon van 10 euro bij besteding van 100 euri of meer, op het hele assortiment en geldig tot 30 september. wie geen auto rijdt kan ook even aan de ouders/buren/vrienden vragen voor (extra) bonnen? er staat niet bij maximaal 1 bon per klant of iets dergelijks 

ik heb ook twee van die bonnen, ik denk dat je per 100 euries er 1 kunt gebruiken en als ze moeilijk doen verdeel je de grote boodschap in twee porties van 100 euro en gebruik je ze alsnog.
De bever heeft ook Outlet zaken, heeft iemand daar ervaring mee? Is het de moeite waar om er eens één op te zoeken?
De bever heeft ook Outlet zaken, heeft iemand daar ervaring mee? Is het de moeite waar om er eens één op te zoeken?
- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb goede ervaringen met de Bever uitverkopen!
zeker aan het einde van de uitverkoop gaat sommige kleding voor heel weinig weg.
Ik heb erg veel plezier van mijn dunne Fleece windstopper die ipv 170 euro voor 15 euro met mij mee naar huis mocht 8)
helaas heb ik niets nodig.....ik blijf dus maar beter uit de buurt van de Bever de komende tijd, anders kom ik toch met dingen thuis :lol:
zeker aan het einde van de uitverkoop gaat sommige kleding voor heel weinig weg.
Ik heb erg veel plezier van mijn dunne Fleece windstopper die ipv 170 euro voor 15 euro met mij mee naar huis mocht 8)
helaas heb ik niets nodig.....ik blijf dus maar beter uit de buurt van de Bever de komende tijd, anders kom ik toch met dingen thuis :lol:
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: najaarsuitverkoop Bever
vanaf morgen weer de beroemde najaarsuitverkoop bij Bever!
echt te veel aanbiedingen en kortingen dus bekijk zelf even de site
http://www.bever.nl/najaarsuitverkoop
echt te veel aanbiedingen en kortingen dus bekijk zelf even de site
http://www.bever.nl/najaarsuitverkoop
Jeej! En morgen de hele dag extra korting voor Bevercardhouders!
Hmm, ik ben een review volger, maar kan niet echt veel reviews vinden voor spul van Bever.
Ik kan nog wel een softshell en wat broeken gebruiken maar wil niet net die ene kopen die prima lijkt in de winkel maar uiteindelijk zo lek is als een vergiet.
Ik kan nog wel een softshell en wat broeken gebruiken maar wil niet net die ene kopen die prima lijkt in de winkel maar uiteindelijk zo lek is als een vergiet.
- bolletjeom
- Reisexpert
spul van bever????
ze verkopen alle denkbare merkartikelen....
ze verkopen alle denkbare merkartikelen....
Uhuh, en telkens bij vergelijkingen gaat er net een merk of model dat ze niet hebben er met het goud vandoor.
Of ik zoek gewoon niet goed, kan ook...
Of ik zoek gewoon niet goed, kan ook...

- bolletjeom
- Reisexpert
ik kan ook prima leven met zilver, brons, koper, ijzer ...zolang het maar geen roest is
Bever verkoopt alle gerenomeerde top merken op outdoor gebied en heeft vrijwel altijd de meest uitgebreide collectie van die merken. In de aanbieding gaan natuurlijk wel de dingen die overgebleven zijn, de ongangbare maten, de dingen die volgend jaar niet meer terug komen of in een nieuwer model. Maar dat is inherent aan een uitverkoop

Bever verkoopt alle gerenomeerde top merken op outdoor gebied en heeft vrijwel altijd de meest uitgebreide collectie van die merken. In de aanbieding gaan natuurlijk wel de dingen die overgebleven zijn, de ongangbare maten, de dingen die volgend jaar niet meer terug komen of in een nieuwer model. Maar dat is inherent aan een uitverkoop
Ik neig dan toch altijd weer naar de stereotype aankopen, de goedkoopste.
Zo op het oog lijkt The North Face Apex Pneumatic Jack me wel wat, ik draag vaak saaie kleuren...zwart-grijs past dus perfect in mijn straatje. Dan check je wat reviews en komen ze allemaal met de Apex Bionic aan als beter jack, en die heeft Bever niet. (of niet online staan, zal morgen eens kijken)
Dat bedoel ik
Zo op het oog lijkt The North Face Apex Pneumatic Jack me wel wat, ik draag vaak saaie kleuren...zwart-grijs past dus perfect in mijn straatje. Dan check je wat reviews en komen ze allemaal met de Apex Bionic aan als beter jack, en die heeft Bever niet. (of niet online staan, zal morgen eens kijken)
Dat bedoel ik

Jeej, het is weer uitverkop bij Bever! O.a. de buff sjaaltjes zijn nu voor de helft te krijgen. En vandaag krijgen cardhouders nog eens 10% extra korting op alle uitverkoop. Ik ga maar eens een fijne Buff kopen. Ik heb al een gewone, maar wil er nog één van Merino wol.
Hmmmm die 10% extra korting geldt dan weer niet bij Buff... beetje jammer, maar goed, de helft er af is ook al fijn!
Geen najaarsuitverkoop, maar wel tot en met morgen 25% korting op North Face artikelen.
Heb eindelijk een duffel besteld
Heb eindelijk een duffel besteld