Airasia

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Sieniej

Airasia

Bericht door Sieniej »

Leuk dat je tegenwoordig ook van London naar KKL kan vliegen voor een prikkie maar is dit wel te doen?
Ik kan kiezen uit promo en regular, maar wat krijg ik hier voor terug? Is er iemand die hier ervaringen mee heeft?

In maart wil ik graag een enkeltje naar KKL en ik denk toch echt dat dit het goedkoopste is maar mijn ervaringen met air asia van KKL - Bali en Bali - BKK die waren niet zo geheel fantastish maar dat is ook maar de helft van de vliegtijd.

En anders, weet iemand waar ik nog meer goedkoop een enkeltje kan krijgen?
Jaroon

Re: Airasia

Bericht door Jaroon »

Ik weet niet of het een optie is, maar Air Berlin vliegt ook redelijk goedkoop vanaf Dusseldorf, vlak over de grens.

http://www.airberlin.com
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

het is een lowcost airline met alle voor en nadelen. en de nadelen duren op een vlucht als deze gewoon langer. Persoonlijk vind ik het prijskaartje een behoorlijk pluspunt.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Sieniej

Bericht door Sieniej »

Ik vindt het prijskaartje duidelijk een plus punt.
Als de vlucht 11 uur duurt en ik daarvan 8 uur kan slapen is dat prima te doen. Overstappen vindt ik alleen iets jammer
Sieniej

Bericht door Sieniej »

Net even gekeken maar denk dat ik met air berlin nog goedkoper uit ben!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik vind AirAsia in de zomer niet goedkoop. Voor 100 euro meer heb je een veel betere airline.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

Ik vind tegenwoordig op worldticketcenter ook goedkope tickets. Ik heb nu een enkeltje Hanoi gevonden voor 450 euro..

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Ingritaaa schreef:Ik vind tegenwoordig op worldticketcenter ook goedkope tickets. Ik heb nu een enkeltje Hanoi gevonden voor 450 euro..
Let er alleen wel op dat er bij WTC altijd nog kosten bijkomen, en die zijn vaak ook niet misselijk. Bijvoorbeeld Ebookers lijkt op het eerste gezicht vaak iets duurder voor dezelfde vlucht, maar onder de streep scheelt dat meestal toch een paar tientjes. Maar het blijft hoe dan ook een kwestie van veel zoeken en vergelijken. En kijk ook altijd even bij de airline zelf.
Sieniej

Bericht door Sieniej »

Nou das duidelijk.

Moet wel zeggen dat het makkelijkste dit keer ook het goedkoopste was.
Malaysia airways vanaf schiphol in een KLM vliegtuig rechtstreeks voor 650 euro.
Kon wel iets goedkoper vinden maar als ik dan nog 50 euro kosten moet berekenen om met de trein te gaan en nog over te stappen vond ik dit wle een mooi prijsje
Ellen Bakkers

Bericht door Ellen Bakkers »

Volgens mij moet je wel goedkoper kunnen.. Heb je al gekeken op de website van Kilroy travels?

Ik heb daar 2 vluchten geboekt en vlieg met Air France van Schiphol naar Bangkok en een paar maanden later vanaf Bali naar Schiphol met KLM en was bij elkaar 860 kwijt. Inclusief belastingen en annuleringsverzekering.

Of misschien is Maleisië veel duurder om op te vliegen?
Sieniej

Bericht door Sieniej »

Ellen Bakkers schreef:Volgens mij moet je wel goedkoper kunnen.. Heb je al gekeken op de website van Kilroy travels?

Ik heb daar 2 vluchten geboekt en vlieg met Air France van Schiphol naar Bangkok en een paar maanden later vanaf Bali naar Schiphol met KLM en was bij elkaar 860 kwijt. Inclusief belastingen en annuleringsverzekering.

Of misschien is Maleisië veel duurder om op te vliegen?
Er gaan meer vluchten naar Bangkok vanaf Amsterdam dus dat is inderdaad goedkoper. Als ik kijk naar mijn wensdatums kom ik uit rond de 600 euro voor een enkeltje en dan heb ik nog 1 tussenstop. Ik denk dat ik het nog niet zo slecht heb geregeld.
Robin
Reisexpert

Bericht door Robin »

Sieniej schreef:mijn ervaringen met air asia van KKL - Bali en Bali - BKK die waren niet zo geheel fantastish
Dit zou ook kunnen komen doordat AirAsia in Indonesie met vliegtuigen vliegt die van een andere maatschappij overgenomen zijn (AirAsia Indonesie)..... wij hebben hiermee de ervaring dat dit slechte vliegtuigen waren en niet in vergelijking tot de nieuwe vliegtuigen die AirAsia op andere routes gebruikt. Maar het is en blijft natuurlijk een lowcost airline
Plaats reactie