hey allemaal!
Ik heb hier 2 Amerikanen die hier een nachtje logeren en nu vroegen wij ons af of het mogelijk is om als amerikaan een visum voor bijvoorbeeld India hier in NL bij de Indiase ambassade aan te vragen..
verder ben ik ook benieuwd waar jullie als buitenlander zijnde een visum voor een volgend land hebben aangevraagd en hoe dat in zijn werk ging gaat dan vooral om visums in Azie!
Visum aanvragen in buitenland?
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Visum aanvragen in buitenland?
Soms kan je wel een visum aanvragen in een land waar je niet woont, soms kan het niet. Het hangt dus helemaal van de situatie af!
Over het algemeen is het in Azie geen probleem om visa aan te vragen voor een volgende Aziatische bestemming. Sterker nog: dat gaat daar sneller en goedkoper dan in NL!
Over het algemeen is het in Azie geen probleem om visa aan te vragen voor een volgende Aziatische bestemming. Sterker nog: dat gaat daar sneller en goedkoper dan in NL!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Visum aanvragen in buitenland?
oeh, slechte combi.
Op dit moment is een visum aanvragen voor india een drama. Hoewel deafgelopen week de single entries weer normaliseren.
Vorige week kon een klant niet mee omdat ze geen visum kreeg omdat ze amerikaanse was. Vandaag geen visum voor twee meiden die in nl geboren zijn en een nl paspoort hebben maar hun ouders komen uit china.
Kortom. Je kunt het proberen maar reken nergens op
Op dit moment is een visum aanvragen voor india een drama. Hoewel deafgelopen week de single entries weer normaliseren.
Vorige week kon een klant niet mee omdat ze geen visum kreeg omdat ze amerikaanse was. Vandaag geen visum voor twee meiden die in nl geboren zijn en een nl paspoort hebben maar hun ouders komen uit china.
Kortom. Je kunt het proberen maar reken nergens op
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika