Ontmoet je veel backpackers in Thailand?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
simme

Ontmoet je veel backpackers in Thailand?

Bericht door simme »

hoi

Ik vertrek volgende maand voor drie maand op rond reis door thailand van Noord naar zuid en de eilanden.
Nu dit is de eerste keer dat ik er kom, ontmoet je hier veel andere backpackers onderweg?
In de hostels of ergens anders (bedoeling dat ik echt als backpacker ga en niet als luxe toerist ;-))

ps:ben ook van plan naar een full moon party te gaan, iemand een idd welke datum en welk eiland?

alvast bedankt voor de info..

simme
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: ontmoeten

Bericht door Moira »

Hallo,

Hier de url voor de full moon party http://fullmoonparty-thailand.com/
Kun je precies zien wanneer dat feest is dit is elke maand.

Je komt zeker te weten veel backpackers tegen vooral ook op de eilanden. 3 maanden is best lang voor Thailand mocht je toch de volle 90 dagen in Thailand willen blijven kun je volstaan met een toeristenvisum van 60 dagen die bij immigratie voor een extra 30 dagen a 1900 bath kunt vernieuwen. Wil je dit niet zou je een gratis multientry kunnen aanvragen en dan moet je na 60 dagen de grens over en dan kun je weer 60 dagen blijven.
vraag je alleen 1 visum aan en je gaat over de grond het land in dan krijg je alleen 15 dagen.

gr van Moira
Jaap

Bericht door Jaap »

Hoi!

Ikzelf ga volgende week zondag richting Thailand voor een maand.
Helemaal alleen en voor het eerst ook backpacken.

Ik heb het vertrouwen dat het allemaal goed gaat komen ondanks dat ik via deze site geen reismaatje heb kunnen vinden, Tenminste iemand die er zo over denk als ik doe en dat is wel zo prettig wanneer je samen reist.

Verwacht dat het geen probleem moet zijn om nieuwe mensen te leren kennen. Gaat goedkomen en ook voor jou!

grtjs Jaap!
simme

Bericht door simme »

haha

hoop het , vertrek 23 december, waarschijnlk eerst naar het zuiden ...

full moon here i come ;-)
Sieniej

Bericht door Sieniej »

Ik ben er begin van het jaar geweest en het is zo makkelijk om mensen te ontmoeten.

Je komt ze overal tegen, als je even aan het eten bent of wanneer je een tempel of iets soort gelijks bezoekt. Waar ik vooral mijn periodieke reismaatjes vond was is de bus van de ene naar de andere stad.
Plaats reactie