Hallo allemaal,
Vanaf januari ga ik voor 4 maanden rondreizen door Zuid-Oost Azie. Nu ben ik een globale route aan het maken van wat we allemaal willen zien. We eindigen in Laos waarschijnlijk in Vientiane (we beperken ons tot het noorden) en willen dan door naar Vietnam waar we in het noorden weer willen beginnen (Hanoi). Nu is mijn vraag: welke grensovergang kunnen we dan het beste nemen, ik heb gehoord dat de reis naar Vietnam ook heel lang duurt dus is het misschien verstandiger om met het vliegtuig te gaan?
Ik hoor het graag!
Van Laos naar Vietnam
Re: Van Laos naar Vietnam
Hey,
Zelf ben ik vanuit Vientiane naar Hanoi gevlogen, onderweg hoorden we namelijk zoveel negatieve verhalen over de enorme busritten en een vliegticket was echt spot goedkoop! Dit terwijl ik de rest van deze reis van een half jaar waar mogelijk alles met de bus/trein heb gedaan. Toen ik daar was, was een busreis op dit traject ook gevaarlijk doordat er een aantal berovingen hadden plaats gevonden in de weken voor onze grensovertocht. Je zou kunnen informeren of dit nog aan de orde is in Vientiane!
Zelf ben ik vanuit Vientiane naar Hanoi gevlogen, onderweg hoorden we namelijk zoveel negatieve verhalen over de enorme busritten en een vliegticket was echt spot goedkoop! Dit terwijl ik de rest van deze reis van een half jaar waar mogelijk alles met de bus/trein heb gedaan. Toen ik daar was, was een busreis op dit traject ook gevaarlijk doordat er een aantal berovingen hadden plaats gevonden in de weken voor onze grensovertocht. Je zou kunnen informeren of dit nog aan de orde is in Vientiane!