BNN backpackerscafé

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Plaats reactie
Erik
Site Admin

BNN backpackerscafé

Bericht door Erik »

Zaterdag 8 september in Tivoli, Utrecht is er weer een Weg met BNN café. Het Weg met BNN cafe gaat om 12 uur open en om 5 uur ‘s middags dicht. De toegang voor bezoekers is €7,50. Hiervan gaat de helft naar de Klimaatneutraalgroep.

Enkele programma-onderdelen: zangeres Marike Jager komt optreden in een van de kleedkamers, er is een Salsa workshop en natuurlijk zijn er weer prijzen te winnen.

Around the Globe zal in ieder geval aanwezig zijn om alle reizigers in wording weer vooruit te helpen :)

Zijn er mensen die vorig jaar zijn geweest en dit jaar weer gaan? Wat verwachten jullie van de beurs en denk je dat je er naar toe gaat?
Laatst gewijzigd door Erik op 23 aug 2007 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Vorig jaar was ik er niet bij omdat ik in Indonesie zat... Dit jaar sta ik in de BNN-stand. 8)

Jij komt ook Erik? Of stuur je iemand anders? (Rudi is dan nog niet terug, toch?) Wie komen er nog meer?

Jenny

P.S. Sorry hoor, maar wie is Marike Jager????
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hey Jenny, bij BNN ?? Wij hebben ook nog wel een plekje over bij onze stand.

Zelf ben ik niet op de beurs omdat ik dan net op vakantie ben, erg jammer want ik had er wel weer graag bij willen zijn. Nu zullen Merel, Jeroen (vriend van Rudi) Carla en Femke. NAturlijk harstikke leuk dat ze dit doen, want zo kunnen we hopelijk meer reislustige mensen naar de site treken :)

Wat moet jij precies doen voor bnn jenny?

Oh en Marike jager is "de koningin van de folkswood" zo staat het op haar website http://www.marikejager.com daar krijg je meteen wat muziek van haar te horen. (handig he dat google?! )
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Hey Erik,

Ik beman de Azie stand en ik moet reizigers enthousiast maken met mijn verhalen en gewoon wat vragen beantwoorden. Dat zal niet veel anders zijn dan aroundtheglobe doet, niet?

Jammer dat je er niet bent, maar Jeroen is ook gezellig :D (De rest van je mensen vast ook, maar die heb ik nog nooit ontmoet.)

Fijne vakantie!

Jenny
Simon
Reiziger

Bericht door Simon »

Ik ga dit jaar als alles goed gaat naar de beurs. Geen idee wat ik ervan moet verwachten, maar ik hoop hier en daar wat ideeen op te doen voor een mooie reis volgend jaar :D
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Simon schreef:Ik ga dit jaar als alles goed gaat naar de beurs. Geen idee wat ik ervan moet verwachten, maar ik hoop hier en daar wat ideeen op te doen voor een mooie reis volgend jaar :D
Wat nieuwe ideeën opdoen betreft zit je volgens mij wel goed. Er zijn genoeg ex-reizigers die je urenlang kunnen vertellen waar je allemaal naar toe moet gaan omdat het er zo mooi is, waarschijnlijk kom je dan nog tijd te kort om alles te bezoeken. Ik zou ook zeker even met Jenny gaan praten en natuurlijk even langs de Around the Globe stand!

Zelf ben ik er helaas niet i.v.m. mijn vakantie :)
Simon
Reiziger

Bericht door Simon »

Ik ga zeker mijn best doen om alles te zien :D

Iig alvast een fijne vakantie :D
loesopreis
Wereldreiziger

Re: BNN backpackerscafé

Bericht door loesopreis »

Ik zal er ook zijn, net als Jenny voor BNN. Vorig jaar stond ik in de Azië-hoek, nu mag ik vast en zeker ook Zuid-Amerika vertegenwoordigen.

Voor mensen die willen gaan reizen vind ik dit een geweldige dag, zoveel reizigers en organisaties bij elkaar! Dus ik hoop dat de opkomst groot is, en dat ik heeeel veel verhalen kan vertellen.
Ik kom ook wel even bij de AroundTheGlobe stand kijken :)

Groetjes Loes
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Het was gezellig!!!! Hoewel het naar mijn mening best wat drukker het mogen zijn, was het leuk om medereizigers als Loes, Willemijn en Jeroen (weer) eens in Nederland te zien in plaats van in Thailand/Indonesie. 8)

Ook leuk om de andere mensen van het Around The Globe team te leren kennen. Helemaal toppie en tot een volgende keer!

Jenny
Simon
Reiziger

Bericht door Simon »

De beurs was voor mij iig een succes. Een aantal ideeen opgedaan die mij een eind verder kunnen helpen. Iig hier en daar wat inzicht gekregen wat het kan gaan kosten. Iets wat niet geheel onbelangrijk is voor als je wat wilt gaan plannen :D Het was mooi om te zien dat alle mensen zo enthousiast waren over hetgeen wat ze deden (Op de een of andere manier typerend voor backpackers :D)

En uiteraard leuk om wat gezichten te zien van de mensen achter aroundtheglobe. Een forum is uiteraard leuk, maar IRL is beter :)
Ik weet niet hoe ze heette, maar bij de stand heeft een vriend van mij even met iemand staan praten over of zij nog tips/informatie had over het stuk wat hij (en z'n vrouw) gingen reizen (in australia) en daar zei ze dat er eigelijk geen plekjes meer zijn die nog niet ontdekt zijn door de loney planet. En nu vroeg ik me af of dat er dan geen reisgidsen waren die hetzelfde doen en toch nog mooie plekjes hebben, en dan bedoel niet iets dat door een groot publiek ontdekt is. Nu had ik dat ook aan haar gevraagd en zei ze dat de planet toch leidend was. Denken jullie daar allemaal zo over of zijn er nog alternatieven?
Plaats reactie