Nederlanders gaan bewust te duur op reis

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
DrErik

Nederlanders gaan bewust te duur op reis

Bericht door DrErik »

Nederlanders staan bekend om hun zuinigheid, maar ook om hun reislustigheid. Dus zou ik zeggen: Nederlanders gaan waarschijnlijk zuinig op reis. Maar: uit onderzoek blijkt dat Nederlanders niet prijsbewust zijn als het gaat om het boeken van vakanties. Check het artikel: travelvalley.nl/algemeen/860. Zit wat in denk ik, wat denken jullie?
Dexter
Reisexpert

Re: Nederlanders gaan bewust te duur op reis

Bericht door Dexter »

Haha wat een ongelofelijk dom artikel. Pure marketing van die prijsvergelijking site.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Het artikel is erg kort door de bocht. Als jij KIEST voor extra comfort en gemak, dan is het toch logisch dat daar een prijskaartje aan hangt?

Mijn reis naar Tibet afgelopen zomer had ongveer 45% goedkoper gekund als ik korter zou zijn gegaan (8 dgn ipv 12 dagen) en als ik met zijn 20 zou hebben gereis ipv met 2 man. Maar dan zie je minder, je ervaart minder, en 'goedkoop' is duurkoop in zo'n geval....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Hink

Bericht door Hink »

Wat ik al niet snap is de zin: "Ellenlange prijsvergelijkingen en speurtochten langs talloze sites dragen niet bij aan hun vakantieplezier"

Dat is toch juist één van de mooie dingen van reizen? lekker speuren op sites, informatie en ervaringen zoeken en delen op de diverse fora, pure voorpret toch? één dag na thuiskomst maak ik al een mapje aan waarin ik allerlei word documentjes plaats met daarop informatie die ik overal tegenkom, heerlijk!!
Plaats reactie