Hostel Bangkok

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Lieneke

Hostel Bangkok

Bericht door Lieneke »

Hoi allemaal,

In oktober ga ik 3,5 week genieten in Thailand en ik wil alvast accommodatie regelen in Bangkok.
Heeft iemand een tip voor een leuk en gezellig hostel??
Laat het me dan weten..

Groetjes Lieneke
Revolucion
Wereldreiziger

Re: Hostel Bangkok

Bericht door Revolucion »

Jazeker heb ik die!

wij zijn vorig jaar tijdens onze Thailand reis zo'n 4 keer in Bangkok geweest.

Elke keer hebben we verbleven in Lamphu House. Ligt op 3 min lopen van Khao San Road. De straat waar Lamphu House aan ligt is ook een straat waar genoeg te beleven is, maar minder druk en lawaaierig dan Khao San Road. Het ligt aan de SoiRambuttri, die loop je in en dan na de 7Eleven klein zijstraatje naar rechts daar zit Lamphu House.

Hebben goede service, 24/7 receptie, reisbureautje, internetmogelijkheid, goed eten, leuke tuin om in te relaxen, kamers met airco/fan. Toen mijn vriendin ziek werd, hebben ze ons geholpen met dokter te vinden, vaker beddengoed verschonen etc.

Door hun gastvrijheid en goede service kwamen dan ook elke keer terug als we in Bangkok waren.

Kijk ook eens bij de hostel database daar staan tal van leuke hostels, ook voor andere plaatsen in Thailand!
Laatst gewijzigd door Revolucion op 21 sep 2010 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

in de wijk 'thewet'

taewez noemt de accomodatie, 23/12 sri ayutthaya road, taewez@yahoo.com

leuk binnenkoertje, lekker eten voorhanden, in een stille buurt maar op loopafstand van redelijk wat zaken. aan de chao praya rivier.
probeer wel uit te zoeken of ze je niet naast de wasmachines op het gelijkvloers leggen.
Rens Wagenbuur

Facebook comment

Bericht door Rens Wagenbuur »

Ik weet niet meer hoe hij heet, maar in de straat achter koh san zijn prima gezellige hostels waar je drie keer minder voor betaald.

Volgens mij heette het geusthouse nr 1 zit zakken tv goed eten en niet duur.

Pas wel op je spullen. Wordt veeel gejat in bkk
Leodepeo
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door Leodepeo »

Wij hebben een nacht of 4 in Lub d geslapen (www.lubd.com)
Misschien niet het goedkoopste, maar goed gelegen, erg schoon en erg mooi. Zeker voor een 'Azië-starter' een aanrader.
Vikken
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Vikken »

Wij verbleven in Hotel Sleep Within. Misschien ook iets duurder, maar mooie propere kamers en een goeie service. Ligt ook op Rambuttri Road. Een beetje de backpackersdrukte daar, maar je wenst die of die net niet ;)
Plaats reactie