Ik had het idee dat er al een topic over was, maar ik kan het even niet vinden...
Eerder belde ik naar het buitenland altijd via mijn lyca mobile of lebara simkaart, dat is niet al te duur en werkt meestal vrij goed. De prijzen zijn alleen weer verhoogt (met name voor het sturen van smsjes trouwens) dus ik ging toch even verder zoeken naar iets anders (voor erbij).
Aangezien ik geen vaste telefoonlijn heb en dus alles met mijn mobiel doe is inbellen op een 0900 nummer niet echt een optie. Bij Telfort betaal ik dan sowieso 25 cent per minuut, dus behalve als ik geld cadeau krijg van het 0900 nummer is het niet voordelig.
Bellen via de computer is wel heel goedkoop; fastvoip.com is goedkoop! maar ik vind het toch niet zo handig dat ik dan bij de computer moet zitten...
Toen vond ik http://www.belkaart.nl/gratis-bellen je koopt beltegoed, belt in op een 020 nummer (voor mij erg handig aangezien dat gewoon binnen mijn bundel valt) en belt vervolgens goedkoop of zelfs GRATIS naar het buitenland! (je betaald wel startkosten van 4 cent). Ik heb net voor 10 euro een kaart aangeschaft om het uit te proberen en ga snel eens even kijken of de verbinding ook een beetje fijn is!
Bellen naar het buitenland
- LadyHeather
- Reisexpert
Bellen naar het buitenland
Selalu mencari...
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Bellen naar het buitenland
goede tip!
hou ons op de hoogte!!
hou ons op de hoogte!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- LadyHeather
- Reisexpert
Re: Bellen naar het buitenland
Nou ik heb geprobeerd naar Indonesië te bellen met belkaart.nl. Dat is dus niet 1 van de gratis 'bestemmingen'. Het lukte niet de eerste keer om verbinding te krijgen, na een paar keer proberen had ik verbinding en die was van redelijk goede kwaliteit. Eigenlijk was zowel het verbinding krijgen als de verbinding zelf vergelijkbaar met wanneer ik met mijn lebara simkaart bel, maar dan iets goedkoper.
Ik heb nog niet geprobeerd iemand gratis te bellen, dat zal ik binnenkort ook eens doen. Ben benieuwd of de verbinding dan anders is...
kortom, wel tevreden, niet super enthousiast over het 'betaald' bellen. Als de kwaliteit hetzelfde is wanneer je gratis belt naar het buitenland dan ben ik ineens enthousiaster
Ik heb nog niet geprobeerd iemand gratis te bellen, dat zal ik binnenkort ook eens doen. Ben benieuwd of de verbinding dan anders is...
kortom, wel tevreden, niet super enthousiast over het 'betaald' bellen. Als de kwaliteit hetzelfde is wanneer je gratis belt naar het buitenland dan ben ik ineens enthousiaster

Selalu mencari...