ozzzzzzz

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
challenge

ozzzzzzz

Bericht door challenge »

hoi iedereen

In september 2005 zou ik graag nr Australie vertrekken . ik zou dit met een work and travel visum willen doen ( als ik er nog eentje te pakken krijg :? )
Natuurlijk wil ik zo goed mogelijk voorbereid aan deze uitdaging beginnen en heb daarom nog een heleboel vragen . So ,please HELP me :roll: .
Welke verzekering kan je best nemen ? Tegen wat ben je wel en niet verzekert .
Wat moet je allemaal regelen voor je vertrekt ?
Wat neem je best wel en niet mee als backpacker ?
... Alle nuttige tips zijn welkom

thanks for reading this
greetz

ps ; Je mag je antwoord natuurlijk ook doormailen op kristof.vanwetswinkel@pandora.be of kristofvanwetswinkel554@hotmail.com
see ya
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Heb je al op deze site rond gekeken? https://www.aroundtheglobe.nl daar vind je al je eerste antwoorden al. Welke verzekering, wat moet je meenemen, waar moet ik aan denken en alle andere dingen waar je zelf nog niet aan had gedacht.

Kijk even bij "alles over --> australie"
Gast

Re: ozzzzzzz

Bericht door Gast »

LEES GOED de kleine LETTERTJES!!!!!!!!!!!

Dat is het enige dat ik je kan adviseren
Bij mij hebben ze de halve auto leeg gejat en ik kreeg NIKS vergoed!
Elvia Tasman verzekering via travel active
/
ik heb een link voor je
kun je een overzichtslijstje downloaden die ik op het internet heb gevonden en zelf veel aan had.

http://home.wanadoo.nl/joycevandijk/oz/

links staan rechts boven

veel plezier alvast.

Joyce

challenge schreef:hoi iedereen

In september 2005 zou ik graag nr Australie vertrekken . ik zou dit met een work and travel visum willen doen ( als ik er nog eentje te pakken krijg :? )
Natuurlijk wil ik zo goed mogelijk voorbereid aan deze uitdaging beginnen en heb daarom nog een heleboel vragen . So ,please HELP me :roll: .
Welke verzekering kan je best nemen ? Tegen wat ben je wel en niet verzekert .
Wat moet je allemaal regelen voor je vertrekt ?
Wat neem je best wel en niet mee als backpacker ?
... Alle nuttige tips zijn welkom

thanks for reading this
greetz

ps ; Je mag je antwoord natuurlijk ook doormailen op kristof.vanwetswinkel@pandora.be of kristofvanwetswinkel554@hotmail.com
see ya
Plaats reactie