bagagekluizen in signapore

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
maaikie

bagagekluizen in signapore

Bericht door maaikie »

Dag,

Ik ga voor 6 maanden naar Indonesie om daar te studeren. Daarna wil ik 3 maanden reizen (laos, cambodja, filipijnen).
Voor nu is het plan om een retour signapore (of Kula lumpur) en retour signapore(of kula lumpur)-yogya te kopen. Om vervolgens vanuit signapore (of kula lumpur) weer verder te reizen. De reden hiervoor is dat ik graag een deel van mijn bagage achter wil laten in signapore (of Kula lumpur) zodat ik deze op mijn terugreis naar Nederland weer mee kan nemen. Heeft iemand ervaring met het stallen van bagage? Doe je dit op het vliegveld of in een hotel, en is dit veilig?

Groet,
Maaike
bolletjeom
Reisexpert

Re: bagagekluizen in signapore

Bericht door bolletjeom »

ik zou niet weten of je voor zo'n lange tijd op een luchthaven mag stallen en het zal vast een vermogen kosten.
Misschien dat je een hostel kunt vinden om te stallen. Dat is wel ietsje minder veilig. Maar wat wil je allemaal meer meenemen dan voor die studieperiode??? en is dat zo waardevol dan?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Is het niet goedkoper om het dan per pakket terug naar huis te sturen? Zodat je de dingen die je niet kwijt wilt toch thuis hebt en niet alles hoeft mee te zeulen tijdens het rondreizen?
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

De vraag is natuurlijk altijd als je het naar huis stuurt dat het kwijt kan raken. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je eerst gaat studeren je wat andere spullen meeneemt (boeken laptop etc) die waardevol zijn maar niet mee gaan nemen op reis.

Ik heb even voor je gegoogeld en kwam op deze pagina uit: http://www.the-inncrowd.com/storage.htm
Misschien dat je daar goedkoop wat kwijt kunt. Ook bij dit hostel/ hostel kun je schijnbaar 3 maanden gratis je bagage opbergen nsshotel.com de site deed het vandaag niet maar misschien kun je ze eens mailen, dit zijn de contact gegevens: New 7th Storey Hotel 229 Rochor Road Singapore 188452. Tel: (65) 6337 0251. Fax: (65) 6334 3550. Email: info@nsshotel.com
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik ken the incrowed en het is een prima hostel om te overnachten maar ik zou wel even dubbelchecken voordat ik mijn bagage daar zou achterlaten. Het kwam op mij nogal rommelig en ongeorganiseerd over dus het lijkt me wel belangrijk om te weten wie er allemaal toegang hebben tot de opslagruimte
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Erik schreef:De vraag is natuurlijk altijd als je het naar huis stuurt dat het kwijt kan raken. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je eerst gaat studeren je wat andere spullen meeneemt (boeken laptop etc) die waardevol zijn maar niet mee gaan nemen op reis.
Uiteraard moet je zorgen voor een goede backup voor je stageverslag en je gegevens. Dat mag ECHT niet kwijt.... De rest zou ik lekker opsturen naar huis. Dingen die kwijtraken? Ja, het kan. Maar ook onderweg kan je iets kwijtraken of verliezen. En valt zoiets niet onder je reisverzekering?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Zijn er nu wel of geen bagagekluizen op de luchthaven van Singapore?
Ik zou ze ongeveer 8 uur willen gebruiken.
Plaats reactie