Online vliegtickets boeken
Online vliegtickets boeken
Vaak wanneer ik online vliegtickets wil boeken, betaal ik uiteindelijk meer dan zo’n site vooraf doet blijken. Pas na een aantal stappen worden er namelijk allerlei kosten bij gerekend, zoals boekingskosten en administratiekosten. Ik dacht dat hierover onlangs regels waren opgesteld, waarin staat dat booking sites direct de volledige prijs moeten laten zien. Maar heb niet echt het idee dat ze zich hieraan houden… Wat zijn jullie ervaringen?
Re: Online vliegtickets boeken
Worldticketcenter is hier laatst voor op zijn/haar vingers getikt hiervoor. Je zou zeggen dat ze na zo'n boete er toch niet mee door zullen gaan en anderen van zo'n boete leren? Op welke site zit je kijken?
boekinskosten gaan per boeking, en niet per ticket. vandaar dat deze wel appart berekend mogen worden - voor zover ik weet. ik dacht dat het bij vliegwinkel.nl iets van een tientje is. dat is minder dan de 25 euro die je in de winkel betaalt.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Facebook comment
Ik heb het altijd. De prijs van de tickets zijn, na de hele riedel doorlopen te hebben, altijd hoger. Ik geloof dat er pas een waarschuwing uit is gegaan maar World Ticket Center. Maar bij andere maatschappijen gebeurd het ook, zoals b.v. Easyjet. Sterker nog, bij het boeken van een treinreis schrik je je soms helemaal te pletter.
- bolletjeom
- Reisexpert
voor lowbudgetairlines gelden een paar regels niet meen ik. Volgens mij is dat ook de hoofdreden waarom ze alleen enkele reizen aanbieden. Dan hoeven ze zich niet aan de regels te houden en kunnen ze adverteren met vluchten voor 1 euro
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Was inderdaad aan het boeken op worldticketcenter. Pas na het invullen van mijn persoongegevens (en na het deselcteren van het stuk of 4 opties waar je extra voor moet betalen) kwamen er nog boekingkosten en servicekosten bij. Deze bedragen bij elkaar 74 euro! Volgens mij houden zij zich dus niet aan de regels. Wat zijn jullie ervaringen met andere bookingsites?