Met zijn tweeën op reis: een of twee daypacks?
Met zijn tweeën op reis: een of twee daypacks?
Hallo,
Ik ga samen met mijn vriendin op wereldreis en we waren ons af aan het vragen of we nu beide een daypack mee zouden nemen, of dat eentje voor ons samen genoeg zou zijn. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Marc
Ik ga samen met mijn vriendin op wereldreis en we waren ons af aan het vragen of we nu beide een daypack mee zouden nemen, of dat eentje voor ons samen genoeg zou zijn. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Marc
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Met zijn tweeën op reis: een of twee daypacks?
wij hebben er 2 mee maar gebruiken ze niet altijd beide.
Maar als je een trekking wilt doen en een trui, regenjas en 2 liter water pp mee wilt nemen zijn 2 tassen wel fijn.
Maar als je een trekking wilt doen en een trui, regenjas en 2 liter water pp mee wilt nemen zijn 2 tassen wel fijn.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
mijn daypack 'moet' altijd mee voor mijn camera en lenzen. regenjas, water en LP passen ook in die tas.
soms stop ik daar wat spullen voor een reisgenoot bij, soms neemt die reisgenoot zijn eigen spullen mee.
ooit heb ik een trekking gemaakt met mijn toenmalige vriend, en hij liep altijd ver vooruit met het water. ik kon daar echt heel boos om worden, hij snapte mijn standpunt totaal niet. maak dus hele goede afspraken over dit soort 'kleine' dingen, een berg oplopen zonder water kan niet iedereen!
soms stop ik daar wat spullen voor een reisgenoot bij, soms neemt die reisgenoot zijn eigen spullen mee.
ooit heb ik een trekking gemaakt met mijn toenmalige vriend, en hij liep altijd ver vooruit met het water. ik kon daar echt heel boos om worden, hij snapte mijn standpunt totaal niet. maak dus hele goede afspraken over dit soort 'kleine' dingen, een berg oplopen zonder water kan niet iedereen!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat we het voorlopig met een doen, en mocht het nodig zijn kopen we er wel nog een ter plekke.
hoeveel elektronica nemen jullie mee op reis?
het is sowieso handig om een daypack te hebben als handbagage voor in het vliegtuig, je wlt geen breekbare en waardevolle spullen in je check-in bagage
(en ik vind het optimistisch om te denken dat je overal een lekker zittende dayback kan kopen - maar ik ken jullie bestemming niet)
het is sowieso handig om een daypack te hebben als handbagage voor in het vliegtuig, je wlt geen breekbare en waardevolle spullen in je check-in bagage

(en ik vind het optimistisch om te denken dat je overal een lekker zittende dayback kan kopen - maar ik ken jullie bestemming niet)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
We hebben in het vliegtuig altijd maar een daypack voor ons twee. Ik wil niet teveel gaan meeslepen
Wat betreft elektronica die daarin zit is het een netbook, een Nintendo DS en een ereader.
Onze route ziet er globaal ongeveer zo uit: Hawaii-Fiji-NZ-Australie-Zuidoost Azie.

Onze route ziet er globaal ongeveer zo uit: Hawaii-Fiji-NZ-Australie-Zuidoost Azie.
Een daypack, maar daarnaast nog wel een (eventueel ter plekke gekochte) schoudertas. Dat verhaal van Jenny is heel herkenbaar daarom wil ik tijdens trekkings enzo altijd zelf een tas bij me hebben.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Een daypack is heel persoonlijk. Ik moet er niet aan denken om de daypack van mijn vriend te dragen (die er één heeft van 32L+5) en hij zou die van mij (20L+3) ook niet zien zitten denk ik. De vorm van onze rug is heel anders, dus één ats dragen die je allebei relaxt vindt... niet erg handig denk ik. Bovendien vind ik het gewoon fijn om mijn eigen spullen (camera, portemonnee, water, zonnebrand) bij de hand te hebben en dat ik dan niet de hele tijd in mijn vriends rugzak moet gaan graven. Tijdens een vlucht heb ik liever ook mijn eigen rugzak bij de hand met MP3 speler, boek, tijdschriften etc etc. Hm, misschien moet ik leren delen
haha.

Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl